۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۵۴۶۱۸۹
امام جمعه آمل:

مسؤولان باید در خدمت مردم باشند

حجت الاسلام مرتضوی با بیان این که مدیران باید درخدمت مردم باشند، گفت: ضرورت دارد از همه ظرفیت ها برای خدمت رسانی شایسته به مردم استفاده کنیم.
امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی، امام جمعه آمل امروز در تجمع بزرگ مردمی میثاق با ولایت شهرستان هزارسنگر آمل که در حمایت از ولایت و محکومیت آشوبهای اخیر برگزار شد، گفت: ملت ایران اسلامی در طول ایام مختلف تاریخ ساز بوده است.

وی با قدردانی از حضور پرشور و گسترده مردم در این تجمع بزرگ تصریح کرد: مردم آمل در طول تاریخ و در تمام عرصه ها پیشتاز بودند که نمونه آن حماسه ششم بهمن سال 60 مردم این دیار است.

امام جمعه آمل افزود: حماسه ششم بهمن سال 60 از چنان عظمتی برخوردار بود که امام خمینی(ره) در وصیت نامه سیاسی الهی خویش از شهر آمل و مردم فداکار آن به نیکی یاد کردند.

حجت الاسلام مرتضوی ادامه داد: مردم این شهرستان باری دیگر در کمترین زمان فتنه 96 را خنثی کردند و با حضور ارزنده خود در شبی تاریخ ساز پیامی بزرگ برای همگان داشتند.

وی خاطرنشان کرد: مردم شهرستان هزارسنگر آمل به همگان نشان دادند همواره فدایی رهبری و آرمان های شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی هستند و راه والای شهدا را به نحوی شایسته ادامه می دهند.

امام جمعه آمل با بیان اینکه رسوایی آمریکا را در شورای امنیت سازمان ملل دیدیم، گفت: مردم ما پیام ارزنده ای به دشمنان دادند که قدردان امنیت کشور هستند.

حجت الاسلام مرتضوی بیان داشت: مردم ما فدایی انقلاب، ولایت و شهدا هستند و مشکلات اقتصادی و معیشتی اثری در اراده والای آنان در مسیر انقلاب اسلامی ندارد.

وی ادامه داد: ملت همیشه در صحنه و ولایی شهرستان هزارسنگر آمل نشان دادند در مسیر آرمان های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری هستند و اجازه اقدامی به دشمنان نمی دهند.

امام جمعه آمل با بیان این که مدیران باید درخدمت مردم باشند، گفت: ضرورت دارد از همه ظرفیتها برای خدمت رسانی شایسته به این مردم عزیز استفاده کنیم.

حجت الاسلام مرتضوی اظهار داشت: ضرورت دارد در سال 96 که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نام گذاری شده است در راستای رفع مشکلات معیشتی و اشتغال گام های اساسی برداریم.

گفتنی است، تجمع بزرگ مردمی میثاق با ولایت با حضور جمع کثیری از شهروندان آملی برگزار شد که در ابتدای برنامه نیز راهپیمایی و خروش انقلابی مردم شهر هزارسنگر آمل از میدان قائم تا فلکه 17 شهریور صورت گرفت./1314/پ203/ب1

ارسال نظرات