۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۰
کد خبر: ۵۴۶۴۳۵
آیت الله طبرسی:

حضور در صحنه مردم مایه عزت و اقتدار نظام اسلامی است

آیت الله طبرسی با بیان این که حضور در صحنه مردم مایه عزت و اقتدار نظام است، گفت: حضور مقتدرانه مردم با بصیرت کشورمان از ابتدای انقلاب در صحنه های مختلف سبب شکست توطئه های دشمنان بوده است.
آیت الله طبرسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در حاشیه برپایی راهپیمایی مردم در ساری در محکومیت اغتشاشات اخیر کشور در جمع خبرنگاران با تقدیر از حضور حماسی مردم در حوادث اخیر کشور، گفت: مردم با بصیرت انقلابی خود بار دیگر همانند فتنه 88، توطئه فتنه گران را در کشور خنثی کردند.

وی حضور در صحنه مردم را مایه عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: حضور مقتدرانه مردم با بصیرت کشورمان از ابتدای انقلاب اسلامی در صحنه های مختلف سبب شکست توطئه های دشمنان بوده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که دشمن این بار با حربه فتنه اقتصادی تلاش کرد تا کشور را به آشوب بکشاند، بیان داشت: اما زمانی که دیدند که فتنه آنها با حضور مردم همراه نبود، دست به آشوب گری و خرابکاری زدند.

آیت الله طبرسی با بیان این که اعتراض به گرانی و مشکلات جای خود را به حمله به اماکن عمومی، نهادها، بانک و دیگر مراکز مهم داد، خاطرنشان کرد: اغتشاشگران که از بیرون هدایت می شدند همه توان خود را برای همراه کردن مردم به کار گرفتند، اما مردم با هوشیاری و بصیرت بالا صف خود را از اغتشاش گران جدا کردند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که ملت ایران از یک بصیرت بالایی برخوردار هستند، بیان داشت: دشمن در اغتشاشات اخیر همانند فتنه سال 88، اصل نظام و انقلاب را هدف قرار داده بود.

امام جمعه ساری با بیان این که مردم دوستدار و علاقه مند به انقلاب و نظام هستند، خاطرنشان کرد: این مردم در هر صحنه ای از این انقلاب همواره پیشگام بوده اند و این بار نیز وقتی دیدند که انقلاب و نظام در خطر است با حضور گسترده خود سبب خنثی شدن توطئه دشمن شدند.

نماینده ولی فقیه در مازندران به ذوق زدگی برخی مقامات آمریکایی و اروپایی در حوادث اخیر اشاره کرد و با بیان این که این افراد با موضع گیری های غیر اصولی، چهره واقعی خود را در برابر ملت ایران نشان دادند، تصریح کرد: رییس جمهور آمریکا به صورت علنی از آشوب گران داخلی حمایت می کرد و مقامات این کشور از همه توان بین المللی خود برای حمایت از اغتشاش گران استفاده کردند اما ناکام ماندند.

آیت الله طبرسی با اشاره به این که دخالت در امور داخلی یک کشور مستقل نظیر جمهوری اسلامی نشان دهنده فهم پایین سیاسی برخی از مقامات آمریکایی و اروپایی است، خاطرنشان کرد: دولتمردان این کشورها این بار هم با شتاب زدگی خود دچار یک اشتباه محاسبانی شدند.

نماینده مردم مازندران درمجلس خبرگان رهبری با بیان این که این گونه حوادث فرصت خوبی است که ملت ایران دوست و دشمن خود را بشناسد، تصریح کرد: به وضوح دیدیم که دشمنان ملت ایران برای ضربه زدن به انقلاب چگونه نقشه می کشیدند و طراحی می کردند.

امام جمعه ساری با اشاره به این که ملت با بصیرت ایران اسلامی همه طرح های قدرت های غربی در حوادث اخیر را خنثی کرد، بیان داشت: ملت ایران اسلامی بار دیگر با حضور به موقع خود، فتنه 96 دشمنان داخلی و خارجی را خنثی کردند.

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه سخنان خود با بیان این که این بصیرت و هوشیاری مردم، وظیفه مسؤولان کشور را دو چندان کرده است، خاطرنشان کرد: حال که مردم به وظیفه خود با قدرت و بصیرت بالا عمل کردند، امروز وظیفه مسؤولان است که این هوشیاری را جبران کنند.

آیت الله طبرسی با تأکید بر این که مسؤولان بخش های مختلف کشور باید به گونه ای برنامه ریزی کنند تا ضمن رونق در بخش های مختلف اقتصاد داخلی، دغدغه ها و خواسته های به حق مردم در این حوزه برطرف شود، بیان داشت: نباید بگذاریم مسائلی از این قبیل موجب سوء استفاده دشمنان و بدخواهان علیه انقلاب و نظام اسلامی شود./۹۵۰/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات