۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۱
کد خبر: ۵۴۷۵۴۹
امام جمعه بابل:

هوشیاری و بصیرت خنثی کننده توطئه های دشمنان انقلاب است

حجت الاسلام والمسلمین روحانی هوشیاری و بصیرت را خنثی کننده توطئه های دشمنان انقلاب بیان کرد و گفت: دشمنان مترصد ایجاد یک زخم در پیکره و بدنه انقلاب هستند و باید با تقویت بنیان های داخلی مانع از فرصت طلبی آن ها شویم.
امام جمعه بابل در دیدار نهاد رهبری دانشگاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی روحانی، امام جمعه بابل امشب در جمع نیروهای ولایی شهرستان بابل با اشاره به فتنه انگیزی و آشوب های اخیر در کشور، گفت: حوادث تلخ هفته گذشته و آشوب در برخی از شهرها زمینه نگرانی را بین نیروهای انقلاب، تخریب چهره نظام را در عرصه های جهانی و تخریب اموال را در کشور فراهم کرد.

وی افزود: دشمن درصدد است با این حوادث، رویدادها و فتنه های کور دل نیروهای انقلاب را خالی کند و ما را در مسیر انقلاب عقب براند.

امام جمعه بابل با اشاره به طراحی 4 ساله برای انجام این فتنه در کشور، خاطرنشان کرد: سه ضلع آمریکا، صهیونیست و آل سعود در راس این فتنه با پادویی عناصر منافقین در این آشوب قرار داشتند و شهرهای آشوب زده از قبل انتخاب شده بود.

وی با اشاره به تامین هزینه این فتنه کور توسط آل سعود، ادامه داد: عناصر بدبخت سعودی بیت المال و سرمایه های جهان اسلام را برای نابودی مسلمانان هزینه می کنند و پول های آنان پشتوانه فتنه انگیزی آمریکایی صهیونیستی در جهان اسلام است.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی هوشیاری و بصیرت را خنثی کننده توطئه های دشمنان انقلاب بیان کرد و گفت: اگر ذره ای غفلت بر جامعه حاکم شود، دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب بدترین مشکلات را برای ما خواهند آفرید و وضعیت ما بسیار بدتر از کشور سوریه خواهد شد.

وی تاکید کرد: دشمنان بیدار و هوشیار مترصد ایجاد یک زخم در پیکره و بدنه انقلاب هستند و باید با تقویت بنیانه های داخلی مانع از فرصت طلبی آن ها شویم.

تولیت مدارس علمیه خاتم الانبیاء(ص) و الزهرا(س) شهرستان بابل با اشاره به مشکلات و نابسامانی های اقتصادی در کشور، تصریح کرد: همه با گوشت و پوست خود گرانی، نابسمانی، بی توجهی مسؤولان، عدم نظارت، اختلاس ها، خیانت ها را در کشور حس می کنند و باید این زخم ها با کار جهادی مسؤولان و تدابیر هوشمندانه آن ها التیام یابد.

وی به آمار ارائه شده در خصوص سن اغلب دستگیر شدگان حوادث اخیر، اظهار داشت: بیشتر دستگیر شدگان از نوجوانان و جوانان زیر 25 سال بودند که دشمنان و عناصر ضد انقلاب این دسته از افراد را تحریک پذیرترین قشر در جامعه هستند را فریب دادند.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی طرح برخی از موضوع های اقتصادی را در خصوص تصمیم های دولت موجب شوک به جامعه بیان کرد و افزود: تصمیم افزایش ناگهانی حامل های انرژی و برخی از هزینه ها در لایحه بودجه سال آینده در کنار بعضی از بی تدبیری های بانک مرکزی موجب نگرانی در جامعه با این اقتصاد راکد شد.

وی با اشاره به ناکارآمدی و برخی از تصمیم های غلط بانک مرکزی در حوزه پولی و بانکی کشور، تصریح کرد: امیدوارم ریاست محترم جمهور در ادامه مسؤولیت رئیس کل بانک مرکزی تجدید نظر کند زیرا عدم پاسخ درست به سپرده گذاران نگران بانک ها و موسسات مجاز دارای مشکل در کنار فشار سنگین بر صندوق های قرض الحسنه خوشنام و با سابقه ناشی از بی تدبیری و درایت در این حوزه است.

امام جمعه بابل تاکید کرد: موسسات اعتباری و بانک های کاذب با بلعیدن پول های سپرده گذاران، خسارت سنگینی را به کشور زدند و خزانه کشور را خالی کردند که در نتیجه بی تدبیر در حوزه پولی در کشور است.

وی یکی از عبرت ها در فتنه اخیر را قداست شکنی مقدسات در کشور بیان کرد و گفت: دشمن شیوه های جدید را در این فتنه اخیر تجربه کرده است که دقیق ترین شیوه ها را با افرادی آموزش دیده و لباس متحدالشکل در این آشوب ها از جمله آتش زدن مساجد، حسینیه ها، امام زاده ها و پرچم کشور به کار بستند.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی به آتش کشیدن قرآن را در این فتنه از مصائب دردآور جامعه عنوان کرد و ادامه داد: قداست شکنی و هتک حرمت به مقدسات دینی و ملی خشم و غیرت ملت مومن و انقلابی ما را برانگیخت و حضور در صحنه آن ها سیلی محکمی را بر فتنه گران و حامیان آن ها نواخت./1313/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات