۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۲
کد خبر: ۵۴۸۶۵۰
با حضور آیت الله اعرافی؛

آثار پژوهشی مرکز زبان و معارف اسلامی جامعه المصطفی رونمایی شد

مراسم رونمایی از آثار پژوهشی مرکز زبان و معارف اسلامی جامعة المصطفی العالمیه با حضور آیت الله اعرافی برگزار شد.
جامعه المصطفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، در مراسمی با حضور مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور از آثار پژوهشی و آموزشی مرکز زبان و معارف اسلامی جامعة المصطفی العالمیه رونمایی شد.

برپایه این گزارش در این مراسم که بعد ازظهر امروز در سالن اجتماعات مرکز زبان و معارف اسلامی المهدی  جامعة المصطفی العالمیه برگزار شد، جمعی از مدیران، معاونان و اساتید دانشگاه جامعة المصطفی حضور داشتند.

آیت الله علیرضا اعرافی در این مراسم با اشاره به فعالیت های دانشگاه جامعة المصطفی العالمیه عنوان کرد: جامعة المصطفی از پیشگامان آموزش زبان فارسی در جهان است و فعالیت های بسیار ارزنده ای از جانب مرکز زبان و معارف اسلامی در این بخش در حال انجام است.

وی افزود: نزدیک به ربع قرن است که جامعة المصطفی این رسالت مهم را برعهده گرفته است و امروز این آموزش ها در 25 کشور جهان در حال ارائه است.

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور تصریح کرد: آموزش زبان با فرهنگ و معارف اسلامی در آمیخته است و ارتباطات مجموعه المهدی با مراکز علمی و دانشگاهی نقاط مختلف کشور از دستاوردهای این مرکز در آموزش زبان فارسی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اعتقاد دارند که زبان فارسی بیانگر فرهنگ، دین و انقلاب مردم ایران است و امیدواریم این مرکز با افزایش ارتباط خود با دیگر مراکز فعال در این بخش، رسالت اصلی خود را در زمینه نشر زبان فارسی به بهترین شیوه ممکن انجام دهد.

گفتنی است در پایان این مراسم از دو اثر توصیف نگاری متون آموزشی و تاریخ نگاری متون آموزشی مرکز زبان و معارف اسلامی جامعة المصطفی العالمیه رونمایی شد. /872/پ۲۰۲/ی

ارسال نظرات