۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۰
کد خبر: ۵۴۸۷۶۰
بادامچیان:

حل مشکلات کشور نیازمند برنامه ریزی و تحول جدی است

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی تبعیت از خط مرجعیت و فقاهت را از افتخارات این حزب دانست و بر ضرورت تحول در کشور تأکید کرد.
بادامچیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، اسدالله بادامچیان  امروز در دیدار جمعی از اعضای حزب مؤتلفه با حضرت آیت الله علوی گرگانی با اشاره به فعالیت های این حزب عنوان کرد: فعالیت های ما در مسیر نظام، انقلاب، رهبری و مرجعیت بوده و حضور در قم به منظور تجدید بیعت با خط فقاهت و مرجعیت است.

وی افزود: نظام اسلامی که حاصل حوزه های علمیه و به وسیله مردم تشکیل شده است نیازمند تحول در حوزه مدیریت در ساختار اقتصاد، سیاست و دیگر عرصه های  مدیریتی است.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی تصریح کرد: انتخابات آینده از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است چراکه عده ای دنبال حاکمیت پول در فرآیندهای انتخاباتی هستند که این موضوع از خطرات بزرگ برای انقلاب است.

وی شکست فتنه های گوناگون در کشور را حاصل تدابیر داهیانه رهبر انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: امید همه ملت به ولی امر مسلمین است و رهبر انقلاب با تدابیر خود کشور را اداره و فتنه های گوناگون را دچار شکست کرده اند و فتنه های داعش نیز با درایت ایشان از بین رفت.

بادامچیان اضافه کرد: حضور علما و روحانیت و همچنین حضور مردم در صحنه سبب شد تا فتنه اخیر نیز به خوبی مدیریت شود و جا دارد از مردم در این موضوع تشکر کرد.

وی تأکید کرد: مشکلات زیادی در کشور وجود دارد که نیاز است تا مدیرانی که در 38 سال عمر انقلاب خدمات صادقانه ارائه کرده و هیچ سوء استفاده ای از قدرت خود نکرده اند مورد استفاده قرار گیرند.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی ابراز کرد: مشکلات کشور با یک بازنگری و تحول عمیق حل می شود و این تحول نیازمند برنامه ریزی جدی است.

بادامچیان در پایان خاطرنشان کرد: ما هم با تمام ظرفیت و توان خود برای ایجاد این تحول کمک می کنیم و برنامه خاصی نیز در نظر داریم تا هر کس که مسؤول باشد به کشور خدمت کنیم./872/پ۲۰۳/ق

ارسال نظرات