۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۴
کد خبر: ۵۴۹۰۹۲
شیخ ماهر حمود:

رژیم صهیونیستی مسؤول انفجار در صیدا است

رییس اتحادیه جهانی علمای مقاومت، رژیم صهیونیستی را مسؤول انفجار تروریستی امروز در صیدا توصیف کرد.
ماهر حمود

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ ماهر حمود رییس اتحادیه جهانی علمای مقاومت در واکنش به انفجار تروریستی امروز در صیدای لبنان گفت: رژیم صهیونیستی متهم اصلی جنایت رخ داده در صیدا به شمار می آید.

وی افزود: رژیم صهیونیستی نه فقط دشمن اصلی ملت فلسطین است بلکه دشمن هر کسی است که به یاری ملت فلسطین پرداخته یا به مبارزه با فتنه می پردازد.

این عالم اهل تسنن از مواضع حماس به عنوان جاری کردن آب راکد یاد کرد و اظهار داشت: ما در برابر جنگ گسترده و بازی قرار داریم که حتی یک لحظه نیز آرام نخواهد گرفت. دوران پس از اعلام تصمیم دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا علیه قدس با پیش از آن متفاوت است.

شیخ ماهر حمود با اشاره به اینکه هیچ متهمی جز رژیم صهیونیستی در انفجار صیدا وجود ندارد، تصریح کرد: این انفجار یکی از شخصیت های مقاومت فعال علیه دشمن صهیونیستی را هدف قرار داد.

وی ادامه داد: همگان باید نسبت به دشمن برحذر بوده و وحدت را در پیش گرفته و به فکر تحولات بزرگ باشند.

رییس اتحادیه جهانی علمای مقاومت اظهار داشت که تصمیم دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا درباره قدس سبب مضاعف شدن نیت رژیم صهیونیستی برای تجاوز به ملت و مقاومت فلسطین شده است.

وی همچنین بر لزوم همکاری میدانی و سیاسی میان گروه های امنیتی و مقاومت در لبنان و فلسطین تأکید کرد.

گفتنی است امروز یک دستگاه خودرو در منطقه البستان الکبیر در شهر صیدا واقع در جنوب لبنان منفجر شد.

ابوحمزه حمدان یکی از رهبران جنبش حماس در این عملیات تروریستی مجروح شد.

شبکه خبری المیادین گزارش داد که هنگام وقوع این انفجار، یک فروند هواپیمای اسرائیلی در آسمان صیدا در حال پرواز بوده است./۹۸۰/ب۹۰۲/د

ارسال نظرات