۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۵۵۱۸۱۹
نماینده ولی فقیه در استان همدان:

همه مردم نسبت به تبلیغ دین مسؤول هستند

آیت الله طه محمدی با اشاره به این که تبلیغ دین الهی باید در تمامی اقشار جامعه انجام شود گفت: تبلیغ دین الهی تنها بر عهده روحانیت نیست؛ بلکه همه مردم نسبت به دین الهی موظف اند.
طه محمدی طه محمدی طه محمدی طه محمدی طه محمدی طه محمدی طه محمدی طه محمدی طه محمدی طه محمدی طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان ظهر امروز در جمع مسؤولان و دانش آموزان انجمن اسلامی دانش آموزی گفت: متاسفانه فرق انحرافی همچون بهاییت و وهابیت در بین جوانان در حال فعالیت هستند؛ به همین سبب وظیفه مسلمانان نسبت به ترویج دین الهی وظیفه سنگینی به شمار می رود.

وی در ادامه افزود: کسانی که که در راه مکتب اسلام فعالیت می کنند خداوند متعال به آنها اجر فراوانی عطا می کند، امروزه وظیفه هر مسلمان دفاع از دین الهی و ترویج فرهنگ اسلامی است.

آیت الله طه محمدی با اشاره به این که تبلیغ دین الهی باید در تمامی اقشار جامعه انجام شود خاطرنشان کرد: تبلیغ دین الهی تنها بر عهده روحانیت نیست بلکه همه مردم نسبت به دین الهی موظف اند.

وی در ادامه اظهار داشت: اگر هر کس در هر سمت و جایگاهی که فعالیت می کند به دنبال تبلیغ اوامر الهی بود امروز در جامعه هیچ مشکلی وحود نداشت و نباید در امت اسلامی کسی از مبانی دین اسلام نا آگاه باشد.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان ابراز داشت: مساله تبلیغ و ترویج دین الهی بر تمامی امت اسلامی واجب است و به تبع آن تمامی نهاد های حکومت اسلامی باید در راه تبلیغ دین الهی بکوشند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت تعلیم و تعلم مسایل دینی در جامعه ابراز داشت: باید موج تعلیم مبانی دینی در جامعه ایجاد شود و هرکس به قدر توان خود به دیگری از دریای بی کران اسلام به هم نوع خود آموزش دهد.

وی در پایان فعالیت در ارگان های آموزشی را یک توفیق الهی برشمرد و گفت: فعالیت مربیان تربیتی یک توفیق الهی است که شامل حال همه نمی شود./979/پ۲۰۳/ب۲

ارسال نظرات