۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳
کد خبر: ۵۵۲۱۴۸
رییس جمعیت اتحادالمسلمین جامو و کشمیر:

کشتار مسلمانان بی گناه کشمیر لکه ننگی برای حکومت هند است

رییس جمعیت اتحاد المسلمین جامو و کشمیر هند در بیانیه‌ای با اشاره به تضییع حقوق مسلمانان کشمیر از سوی دولت هندوستان، آن را ننگی برای این دولت دانست.
حجت الاسلام محمد عباس انصاری رییس جمعیت اتحاد المسلمین جامو و کشمیر هند

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد عباس انصاری رییس جمعیت اتحاد المسلمین جامو و کشمیر هند و از رهبران آزادی خواه کشمیر در بیانیه خود در «روز جمهوری» با اشاره به مظلومیت مسلمانان کشمیر گفت: پایمال کردن حقوق انسانی مسلمانان بیگناه کشمیر و کشتار آنها لکه ننگی بر جمهوریت حکومت هند است.

وی افزود: کسانی که روز جمهوری را در کشمیر جشن می گیرند چگونه می توانند چشم خود را روی ظلم های صورت گرفته در این منطقه ببندند و نیز کشته شدن و از بین رفتن حقوق مسلمانان کشمیری را نادیده بگیرند؟

رییس جمعیت اتحاد المسلمین حوادث کشمیر و نادیده گرفتن حق انتخاب سرنوشت مردم این منطقه از سوی دولت هند و شعار و عنوان جمهوریت را متناقض دانست و آن را لکه ننگی بر دامان مدعیان مردم سالاری توصیف کرد.

حجت الاسلام انصاری حکومت ناریندر مودی را به اتخاذ سیاست هایی جهت اعمال فشار و محدودیت ها بر مسلمانان کشمیر و کل هندوستان متهم کرد.

او هم چنین ضمن اشاره به درگیری های پراکنده در مناطق مرزی بین نیروهای هند و پاکستان آن را نگران کننده توصیف کرد./۸۴۷/ب۱۰۲/ف

منبع: حوزه

ارسال نظرات