۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۵۵۲۴۰۱
مسؤول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بابل:

مبلغان دینی از روش های جذاب برای تبلیغ استفاده کنند

حجت الاسلام علی تبار بر مصون سازی جامعه در حوزه فرهنگ دینی تاکید کرد و گفت: اگر آگاهی های لازم در عرصه مبانی اسلامی و انقلابی از سوی آحاد جامعه وجود داشته باشد، بسیاری از طرح های دشمن بی اثر است.
نشست روحانیان مستقر بابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام عبدالعلی علی تبار، مسؤول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بابل امروز در نشست روحانیان مستقر شهرستان بابل با اشاره به اهمیت تبلیغ و نیازشناسی مخاطب، گفت: امروز هجمه دشمنان علیه مبانی دینی و انقلاب اسلامی به شدت هوشمندانه و دقیق دنبال می شود و باید در این زمینه رصد درستی از شبهه افکنی های آنان داشت.

وی ادامه داد: شناخت روش های دشمن به ویژه در عرصه رسانه و تبلیغ، می تواند نگرش ما را در عرصه تبلیغ تعیین کند.

استاد حوزه علمیه بابل ضمن تاکید بر این مطلب که باید جامعه را در برابر شبه های دشمن واکسینه کرد، اظهار داشت: تلاش ما در عرصه تبلیغ باید تهاجمی و با رویکرد مصون سازی جامعه باشد زیرا اگر آگاهی های لازم در عرصه مبانی اسلامی و انقلابی توسط آحاد جامعه وجود داشته باشد، بسیاری از طرح های دشمن بی اثر است.

وی افزود: مبلغان دینی باید دارای دانش روز به ویژه روانشناسی و مخاطب شناسی باشند و در کنار آن به فناوری های جدید مسلط شوند.

حجت الاسلام علی تبار با اشاره به نزدیک بودن ایام دهه فجر، تصریح کرد: ایام دهه فجر و برگزاری مراسم آغاز پنجمین دهه از عمر انقلاب اسلامی فرصتی مغتنم برای برگزاری جشن های انقلاب و پاسخگویی به شبهه آفرینی های دشمن است.

وی مساجد را اصلی ترین پایگاه دینی بیان کرد و گفت: مسجدها به تعبیر امام راحل سنگرهای مهم دفاع از دین و مرکز تربیتی جامعه است و باید روش های ما توام با جذابیت و خلاقیت برای نسل نوجوان و جوان باشد.

عضو شورای فرهنگ عمومی شهرستان بابل خاطرنشان کرد: تا ایام دهه فجر فرصت ها را مغتنم شمرده با شناخت و اطلاع درست از شبه های مطرح شده از سوی رسانه های بیگانه به ویژه در شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی به پاسخگویی آن ها بپردازید.

وی به تعبیر شهرستان بابل به عنوان دارالمومنین پرداخت و افزود: شهرستان بابل با داشتن مراکز متعدد فرهنگی و عالمان برجسته و مردمی ولایتمدار و مومن دارای ظرفیت های زیادی است و روحانیان و ائمه جماعت مساجد با شناخت درست از ظرفیت ها و نخبگان فرهنگی منطقه از آنها به عنوان یاور و عناصر موثر در عرصه فرهنگ دینی بهره ببرید./1313/پ203/ب1

ارسال نظرات