۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۶
کد خبر: ۵۵۲۴۵۵
آیت الله صدیقی:

انقلاب اسلامی آغاز مسیر ظهور امام زمان است

آیت الله صدیقی انقلاب را به عنوان آغاز مسیر ظهور امام زمان(عج) دانست و گفت: انقلاب بسیار شهید داده است تا مسیر ظهور را مهیا کند.
آیت الله صدیقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، آیت الله کاظم صدیقی، شب گذشته در مراسم تجلیل از طلاب ممتاز حوزه زاهدان که در مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) زاهدان برگزار شد، گفت: نمایندگان خدا باید هم رنگ خدا باشند و رنگ خدا را به خودشان بگیرند.

وی ادامه داد: خداوند ۱۰۰ صفت خود را در قرآن به ما معرفی کرده است، دعاهایی که از امام های معصوم(ع) به ما رسیده است قرآن ساعد است.

آیت الله صدیقی افزود: دعاها باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرند، هیچ کلاسی بالاتر از دعاها نداریم، دعاها را ما به عنوان یک مسیر بخوانیم، دعا ما را با خداوند آشنا می‌کند، علم در آسمان ها نیست که نازل شود یا در زمین نیست که بجوشد؛ علم در وجود خود آدم است. 

امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: ما در زندگی باید اهل عفو باشیم و اهل غیبت نباشیم، کسی که غیبت می‌کند کسی که چشم برزخ داشته باشد او را به شکل سگ می بیند، خدا کسی را که دوست داشته باشد و بخواهد او را هدایت کند به او صبر خواهد داد.

وی انقلاب را به عنوان آغاز مسیر ظهور امام زمان(عج) دانست و یاد آور شد: ما باید انقلاب را به امام زمان(عج) ربط بدهیم؛ انقلاب بسیار شهید داده است تا مسیر ظهور را مهیا کند، امام زمان(عج) ظهور کند فقر از بین می رود و هیچ فقیری وجود ندارد، همه زکات می دهند ولی کسی که زکات را دریافت کند وجود ندارد.

وی ابراز داشت: خداوند به ما یک زبان و دو گوش داده است، این یعنی ما باید بیشتر گوش بدهیم تا حرف بزنیم، سکوت کردن یکی از راه های حکیم شدن است، اگر کسی بخواهد چشم برزخ پیدا کند باید چشم و دل خود را کنترل کند.

آیت الله صدیقی در پایان افزود: ما نباید منتظر بمانیم دولتی که توان ندارد و برایش ساخته نیست برای ما اقتصاد را درست کند، هر کسی در هر جایی که هست باید کمک کند و تقسیم کار شود تا مردم را از این فلاکت نجات داد./831/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات