۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۵۵۲۶۹۷
نماینده ولی فقیه در لرستان:

رسانه ها حافظان انقلاب هستند

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه استراتژی ایران حفظ نظام اسلامی است، گفت: رسانه ها نیز به عنوان حافظان انقلاب باید در راستای حفظ ارزش ها و تحقق اهداف و آرمان های انقلاب نقش آفرینی کنند.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ظهر امروز در دیدار با اصحاب رسانه استان که در بیت امام جمعه خرم آباد برگزار شد،  از رسانه ها به عنوان مجاهدان در راه خدا در عرصه فرهنگی یاد کرد و گفت: رسانه در میدان نبرد فرهنگی و رسانه ای نقش آفرینی می کند.

وی خرسندی خود را از گسترش رسانه ها، خبرگزاری ها و نشریات در استان اعلام کرد و افزود: گسترش رسانه ها یکی از دستاوردهای بزرگ استان است.

نماینده ولی فقیه در لرستان بیان داشت: انسان هایی متفکر، هوشمند، بابصیرت، متعهد و طالب حق در استان در عرصه خبر و اطلاع رسانی فعالیت دارند.

وی با اشاره به اینکه در اغتشاشات اخیر جهت دهی رسانه های لرستان درست بود، خاطرنشان کرد:  حساسیت رسانه ای استان ما بالا است و رسانه ها نسبت به همه موضوع ها خوب می درخشند، هر اتفاقی که در استان بیفتد، عکس العمل رسانه ای آن موجود بوده و عکس العمل رسانه ها موجب قوت مسؤولان است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی درست تشخیص دادن، حساس بودن نسبت به موضوعات استان را از ویژگی های مهم رسانه های لرستان عنوان کرد و گفت: حضور و فعالیت نیروهای جوان در رسانه مایه افتخار است.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمنان، استکبار جهانی و آمریکا از رسانه به عنوان مهم ترین ابزار در پیشبرد اهداف خود استفاده می کنند، عنوان داشت: امروز رسانه نقشی اساسی در پیشبرد اهداف و برنامه ها دارد.

رسانه ها منشأ تحول و پیشرفت در جامعه هستند

امام جمعه خرم آباد، با بیان اینکه امروز ثابت شده که رسانه می تواند منشأ تحول و دگرگونی در جامعه شود، ادامه داد: برقراری عدالت و قانون، مبارزه با فساد، ظلم و تبعیض و پیاده سازی قانون مداری در جامعه نقش کلیدی  رسانه ها است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: امسال در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی باید استراتژی دشمن و انقلاب را بشناسیم و در پیشبرد اهداف انقلاب گام برداریم.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه رسانه ها حافظ انقلاب هستند، اظهار داشت: رسالت تبیین و روشنگری بر عهده رسانه ها است و با روشنگری و بصیرت بخشی در جامعه می توان در حفاظت و حراست از انقلاب نقش آفرینی کنند.

استراتژی استکبار و آمریکا جلوگیری از پیشرفت، رشد و توسعه انقلاب اسلامی است

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه استراتژی دشمن در رابطه با انقلاب ضعف و ناکارآمد نشان دادن نظام، جلوگیری از پیشرفت نظام، ایجاد یأس، ناامیدی و سرخوردگی در جامعه، ایجاد اختلاف، تفرقه، ایجاد دو قطبی ،اختلاف بین دولت و ملت، اختلاف بین اقوام و مذاهب، دستگاه های جمهوری اسلامی و ایجاد اختلاف بین سران سه قوه  است، ادامه داد: باید در برابر توطئه های دشمنان هوشیار باشیم و غفلت نکنیم.

وی استراتژی دیگر دشمنان در برابر نظام جمهوری اسلامی را کم رنگ جلوه دادن دستاوردهای انقلاب عنوان کرد و گفت: استقلال، دستاورد مهم انقلاب است و استکبارجهانی و آمریکا در پی ایران هراسی بوده و می خواهند ایران را در مجامع بین المللی به عنوان کشوری خطرناک جلوه دهد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه استکبار جهانی و امریکا در تلاش است تا ارزش های انقلاب و دینی در جامعه کمرنگ کند، یادآور شد: این ارزش ها استقلال، استکبارستیزی، دفاع از مردم مظلوم جهان، ارزش های دینی همچون حجاب، نماز جمعه، صداقت، امانت و خانواده است که دشمن مورد هدف قرار داده است و باید هوشیار باشیم.

استراتژی ایران حفظ نظام اسلامی است

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه استراتژی جمهوری اسلامی ایران در درجه اول حفظ نظام اسلامی است، تأکید کرد: باید این مهم را حفظ کنیم چراکه ثمره خون شهدا و مجاهدت مردم است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اقتدار نظام جمهوری اسلامی در توان اقتصادی بوده و استراتژی دیگر نظام در وحدت و امید آفرینی است و یک رسانه باید منصف باشد و هنگام قلم زدن به نقاط قوت و ضعف توجه کند، رسانه ها باید انعکاس دهنده واقعیت ها باشند.

حفظ منافع استان رسالت خطیر رسانه ها است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی حفظ منافع استان را رسالت خطیر رسانه ها عنوان کرد و گفت: رسانه ها چشم بینای استان هستند، باید نقد منصفانه و حمایت واقع بینانه داشته باشد و در حفظ منافع استان نقش آفرینی کنند./9459//۲۰۳/خ

 

ارسال نظرات