۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶
کد خبر: ۵۵۴۱۹۸
وزیر تعاون:

دشمنان برای چهل سالگی انقلاب اسلامی خواب دیده اند

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دشمنان برای چهل سالگی انقلاب اسلامی خواب دیده اند و نمی خواهند انقلاب ۴۰ ساله شود، دخالت بیگانگان در کشور یک واقعیت است و آن ها نقشه های زیادی برای چهل سالگی انقلاب اسلامی کشیدند.
ربیعی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شامگاه چهارشنبه در کارگروه اشتغال خراسان جنوبی اظهار داشت: ایام دهه فجر برای ملت ایران یادآور تغییرات بنیادین و ارزش های و آرمان هایی است که متأسفانه هر روز به سبب کم کاری برخی از مسؤولان کمتر دیده می شود.

وی با بیان اینکه رمز موفقیت ما برگشت به ارزش های انقلاب است، گفت: راه نجات و پیشرفت کشور، برگشت به ارزش های انقلاب بوده و باید این ارزش ها نیز با تحولات اجتماعی منتقل شود، استقلال یکی از شعارهای اصلی انقلاب اسلامی بوده و امروز نیز ایستادگی رهبر معظم انقلاب و مردم نقطه قوت کشور است.

ربیعی تصریح کرد: برخلاف برخی از شعارها که شنیده می شود، سنجش ها نشان می دهند ایرانی ها همچنان به ایستادگی خود در مقابل قدرت های جهان می بالند و افتخار می کنند.

وی با بیان اینکه باید زیبایی های انقلاب اسلامی را نشان دهیم، ادامه داد: برای دیده شدن ارزش های انقلاب باید در بخش های کارآمدی و اقتصاد کشور تلاش بیشتری شود، فرهیختگی استان سبب شده که با وجود تمام مشکلات، این استان همچنان پابرجا است و امیدواریم خراسان جنوبی به توسعه دست پیدا کند.

ربیعی اظهار کرد: دشمنان برای چهل سالگی انقلاب اسلامی خواب دیدند و نمی خواهند انقلاب 40 ساله شود، دخالت بیگانگان در کشور یک واقعیت است و آن ها نقشه های زیادی برای چهل سالگی انقلاب اسلامی کشیدند.

وی افزود: در کشور حدود 9 میلیون نفر دهه شصتی وجود دارد که باید در دهه 80 وارد بازار اشتغال می شدند اما اشتغال برای آن ها ایجاد نشده لذا باید برای اشتغال آن ها فکری کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در آینده با جمعیت سالمندی روبرو می شویم از این رو نباید اجازه داد که سالمندی با معلولیت و فقر همراه شود، گفت: مسأله آب و تولید و اشتغال در روستاها نیاز به عقلانیت دارد، منابع کشور بسیار کم است و نباید یک ریال آن هدر برود.

ربیعی عنوان کرد: باید مردم بیشتر از گذشته سختکوش باشند و اعتماد مردم که سرمایه اجتماعی است را افزایش دهیم، مسؤولان باید در میان مردم رفته و از نزدیک با مشکلات آن ها آشنا شوند.

وی با بیان اینکه معیار وزارت تعاون میزان جذب اعتبارات نیست بلکه معیار ما توسعه اشتغال است، گفت: با توجه به وضعیت اشتغال در استان، یارانه به این استان اختصاص پیدا می کند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه سهم استان در اشتغال روستایی 236 میلیارد تومان بوده است، افزود: برای مبارزه با فقر در استان نیاز به برنامه است و هیچ استانی بدون داشتن کانون توسعه داخلی نمی تواند رشد یابد./880/پ۲۰۳/ق

 

 

ارسال نظرات