۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲
کد خبر: ۵۵۴۳۴۸
حجت‌الاسلام والمسلمین قوامی:

دولتمردان رفع مشکلات معیشتی مردم را در اولویت کار‌های خود قرار دهند

امام جمعه پردیسان با تأکید بر رسیدگی به مشکلات اقتصادی آحاد جامعه، گفت: به حکم خداوند تأمین نیاز‌های مردم توسط نظام اسلامی ضرورت دارد، از این رو دولتمردان باید رفع مشکلات معیشتی مردم را در اولویت کار‌های خود قرار دهند.
قوامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید صمصام الدین قوامی امام جمعه پردیسان قم، شامگاه پنج‌شنبه در سلسله نشست‌های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی که در مسجد امام محمد باقر(ع) برگزار شد، با اشاره به روند پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بیان داشت: پس از تلاش‌های بسیار فراوان مجاهدان انقلابی، حضرت امام خمینی (ره) وارد تهران شدند و همان خلبانی که 26 دی‌ماه شاه را از کشور خارج کرد، 22 بهمن دست در دست امام راحل(ره)، به ایشان کمک می‌کرد تا از هواپیما پیاده شود.

وی یادآور شد: همافران نیروی هوایی دوره آموزشی خود تحت نظر آمریکا به پایان رسانده بودند، اما با قدرت و خواست پروردگار متعال، همان همافران جزء اولین گروه‌هایی بودند که با بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بیعت کردند.

حجت الاسلام والمسلمین قوامی با قرائت آیه شریفه «إنّا نحنُ نَزّلنا الذِّکرَ و انّا له لَحافِظون»، اظهار داشت: خداوند در آیه نهم سوره مبارکه حجر می‌فرماید؛ ما خود قرآن را نازل کرده‌ایم و خود نیز از آن نگهداری می‌کنیم.

وی افزود: با تمام هجمه‌هایی که در 39 سال گذشته بر این انقلاب شده است، این انقلاب پا برجاست و روز به روز قدرتمند‌تر می‌شود، چرا که این نظام را نیز خداوند متعال پدید آورده و خود نیز حافظ آن خواهد بود.

امام جمعه پردیسان با بیان این که یوم‌الله 22 بهمن، روز جشن انقلاب است، ابراز داشت: هر چند صنعت موشکی ایران دشمن را هراسان می‌کند، اما نگهدار حقیقی این انقلاب از گزند دشمنان، پروردگار متعال است.

وی تصریح کرد: این انقلاب آغاز شده است تا پرچم آن به دست منجی عالم بشریت، حضرت ولیعصر(عج) برسد، پروردگاری که ولی‌ خود را هزار 268 سال از هر آسیبی حفظ کرده است، طبیعی است که انقلاب نائب امام زمان(عج) را نیز حفظ کند.  

مدیر مرکز فقهی مدیریت اسلامی با تأکید بر رسیدگی به مشکلات اقتصادی آحاد جامعه، گفت: به حکم خداوند تأمین نیاز‌های مردم توسط نظام اسلامی ضرورت دارد، از این رو دولتمردان باید رفع مشکلات معیشتی مردم را در اولویت کار‌های خود قرار دهند./878/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات