۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۵۵۴۳۵۶
حجت الاسلام احمدی:

مطالبات رهبر انقلاب به صورت شایسته عمل نشده است/ سرمایه گذاری پنتاگون برای اغتشاشات اخیر

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور گفت: پنتاگون در قضایای اخیری که در کشور به وجود آمد سرمایه گذاری عظیمی کرده بود و پایگاه های بزرگی در اردن، عربستان و کردستان عراق ایجاد و همه ضدانقلاب ها را به خط کردند تا بتوانند حرکتی را صورت دهند.
حجت الاسلام احمدی

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام  احمدی در سومین شب مراسم جشن سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که به همت مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری در مسجد امام زین العابدین خیابان چهارمردان قم برگزار شد تصریح کرد: در قرن نوزدهم و بیستم در دنیا انقلاب های بزرگی همچون انقلاب کبیر فرانسه و انقلاب روسیه شکل گرفت اما انقلاب اسلامی متفاوت از همه انقلاب ها است.

وی با بیان اینکه اگر ریشه اکثر انقلاب ها را بررسی کنیم، ظلم و بی عدالتی حکام موجب انقلاب ها بوده است افزود: شاید مطالبه اصلی مردم بحث عدل بوده و عدل به معنای قرارگرفتن هر کسی و هر چیزی در جای خود است.

عضو هیات علمی جامعه المصطفی العالمیه ادامه داد: در سایر انقلاب ها می گویند که ما انسان ها باید مشخص کنیم که جایگاه هرکسی و هرچیزی کجاست اما انقلاب اسلامی می گوید جای هرچیزی را باید خداوند متعال که خالق است مشخص کند و این وجه تمایز انقلاب اسلامی با سایر انقلاب ها است.

وی بیان داشت: انقلاب اسلامی بدنبال این است که قوانین، مقررات و ضوابط حرکت را، از دستورات خداوند متعال دریافت کند. اما در سایر انقلاب ها بدنبال این هستند که انسان ها این قوانین را مشخص کنند و برهمین اساس انقلاب اسلامی برای انسان های دنیا مفهوم نیست، زیرا اساسا انسان را نمی فهمند.

حجت الاسلام احمدی اظهار داشت: یکی از اهداف انقلاب اسلامی این است که بُعدِ روحی را شکوفا کند و رشد دهد تا این موجود وقتی برمی گردد به بالاترین مقام ها دست پیدا کند اما در سایر انقلاب ها انسان را یک موجود مادی و زمینی می بینند و تمام نیازهای انسان را در این زمین خلاصه می کنند.

وی گفت: انقلاب اسلامی می گوید که انسان یک موجود زمینی محض نیست و ولایت غیرخدا را نباید پذیرا شود که اگر پذیرا شد، ولایت طاغوت را پذیرفته است.

این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: انقلاب اسلامی دنبال این است که برنامه خود را از خدا، وحی و معصوم بگیرد و برای همین است که وقتی استکبار جهانی دید که انقلاب اسلامی چنین نگاهی به انسان دارد و با برنامه های او سازگار نیست، برای همین از روزهای اول انقلاب توطئه ها را آغاز کرد و غائله کُرد و خلَقِ عرب برای این است که این انقلاب به ثمر نرسد.

وی با اشاره به جنگ تحمیلی و ترورهایی که در اوایل انقلاب اسلامی صورت پذیرفت گفت: آن ها تلاش می کردند تا انقلابیون را به شهادت برسانند تا این نظام نتواند شکل بگیرد اما انقلابیون ایستاده اند، می ایستند و خواهند ایستاد.

حجت الاسلام احمدی برنامه انقلاب اسلامی برای انسان ها را برنامه ای بر اساس قرآن دانست و اظهارداشت: در نظام اسلامی قرار نیست ثروت ها فقط در دست یکسری افراد غنی و ثروتمند بچرخد و باید در دست همگان باشد.

وی با اشاره به تاثیرات نماز، زکات و امر به معروف در حرکت صحیح نظام اسلامی گفت: امام(ره) از همان ابتدا عنایت داشت که انقلابیون، ایمان به خدا، قیامت و ولایت الله داشته باشند و با تمام وجود به دنبال حرکت الهی باشند.

عضو هیات علمی جامعه المصطفی العالمیه گفت: در عصر غیبت امام زمان(عج)، انسان انقلابی فردی است که به دنبال رهبری و انقلاب اسلامی حرکت می کند و باید از او تبعیت همه جانبه داشته باشد.

وی با بیان اینکه مستکبران نمی خواهند که شاهد این باشند که انقلاب اسلامی الگو باشد و بتواند به عنوان مثال در آفریقا ایجاد حرکت کند و این نمونه را در مردم ایجاد کند اظهار داشت: علامه زکزاکی که تمام فرزندانش به شهادت رسیدند کسی است که روزی محبین به اهل بیت(ع) در کشورش به 70 نفر نمی رسیدند اما امروز 20میلیون پیرو مکتب اهل بیت در این کشور داریم و در اروپا و آسیا نیز این تحول آفرینی انقلاب اسلامی دیده می شود.

حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه باید به فرمایش امام(ره) توجه داشته باشیم که فرمودند باید مراقب باشیم تا انقلاب به دست نااهلان نیفتد، گفت: ملت انقلابی ایران به دنبال رهبری آنگونه که باید حرکت کنند و چشمشان به دهان رهبری باشد که چه بیاناتی را مطرح و مطالباتی را مطرح می کنند، تا توجه کرده و عملی کنند، نبوده اند زیرا رهبری، حوزه و قوه قضاییه، مجریه و مقننه انقلابی را مطالبه می کند.

وی اظهار داشت: برای افراد انقلابی، زمان استراحت و سرکار رفتن از ساعت 8 تا 14 بی معناست و اینگونه نمی شود تمدن اسلامی را پایه گذاری کرد.

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: اگر قرار است این انقلاب زمینه ساز حکومت حضرت مهدی باشد و می خواهد تاریخ و جغرافیای دیگری را رقم بزند و بنیانگذار تمدن مهدوی باشد و حجت را بر تمام مردم دنیا تمام کند، تلاش و کوشش وافری را می خواهد.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور بیان داشت: پنتاگون در قضایای اخیری که در کشور به وجود آمد سرمایه گذاری عظیمی کرده بود و پایگاه های بزرگی در اردن، عربستان و کردستان عراق ایجاد و همه ضدانقلاب ها را به خط کردند تا بتوانند حرکتی را صورت دهند.

حجت الاسلام احمدی خاطرنشان کرد: رسالت ما حفاظت و پاسداری از خون شهدایی است که برای حاکمیت خدا و دین خدا، جانشان را در کف دست گرفتند و رفتند مبارزه کردند و کشته شدند تا این انقلاب بماند و هرچه جلوتر می رویم نیازمان به وحدت بیشتر می شود و باید با وحدت و روحیه انقلابی حرکت کنیم تا پیروز باشیم./۸۴۱/د۱۰۳/ق

ارسال نظرات