۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۵۵۵۱۰۴
شریعتمداری خبر داد؛

برنامه ریزی برای ایجاد شرایط مطلوب در سفرهای عید نوروز

وزیر صنعت، معدن و تجارت در مورد وضعیت حمل و نقل جاده‌ای و هوایی گفت: برای خطوط حمل و نقل هوایی و جاده‌ای تا پایان امسال برنامه‌ریزی‌های خوبی صورت گرفته است و شرایط مطلوبی برای هموطنان فراهم کرده‌ایم.
شریعتمداری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در خصوص وضعیت حمل و نقل جاده‌ای و هوایی تا پایان امسال گفت: برای خطوط حمل و نقل هوایی و جاده‌ای تا پایان امسال برنامه‌ریزی‌های خوبی صورت گرفته است و شرایط مطلوبی برای هموطنان فراهم کرده‌ایم.

وی ادامه داد: جای هیچ نگرانی نیست و مردم می‌توانند برنامه خود را برای سفرها در تعطیلات هماهنگ کنند و با کمترین دغدغه به سفر بروند،  البته هماهنگی‌هایی با سازمان میراث فرهنگی انجام شده است تا مشکلات این سازمان در شهرهای مسافرخیز برطرف شود، از سوی دیگر وزارت راه و شهرسازی نیز اعلام آمادگی کرده است و شخص آقای آخوندی در جریان اقدامات هستند.

شریعتمداری در خصوص تخلفات شب عید هم توضیح داد: برای تنظیم بازار اکیپ‌های ویژه نوروز تشکیل خواهیم داد، البته مردم عزیز نیز چنانچه تخلفی را مشاهد کنند می‌توانند به ما اطلاع دهند تا با متخلفان برخورد شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در مورد وضعیت بازار شب عید نیز تصریح کرد: شب گذشته جلسه ای با ارگان‌های مختلفی که مسؤولیت نظارت بر توزیع کالا و خدمات در تعطیلات نوروز را دارند داشتیم که براساس آن وزارت کشاورزی و وزارت صنعت، معدن و تجارت لیست اقلام مورد نیاز برای شب عید را اعلام کردند.

وی در مورد ایجاد فروشگاه‌های بهاره برای شب عید نیز یادآور شد: برای فروشگاه‌های بهاره هماهنگی‌هایی با سازمان‌های صمت و کشاوزی انجام شده است تا در مراکز مورد نیاز برای ایجاد فروشگاه‌های بهاره مشکلی وجود نداشته باشد./816/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات