۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵
کد خبر: ۵۵۵۱۶۰
رییس مجلس اعلای اسلامی عراق:

ایران خواب را از چشمان رژیم صهیونیستی ربوده است

رییس مجلس اعلای اسلامی عراق، انقلاب اسلامی ایران را معجزه ای در برابر سلطه قدرت های بزرگ دانست و از کشور های منطقه خواست همچون ایران روابطشان را با عراق ارتقا دهند.
«شیخ همام الحمودی» نائب رییس پارلمان عراق

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ همام حمودی رییس مجلس اعلای اسلامی عراق گفت: در سایه شرایطی که جهان زیر سلطه قدرت های بزرگ بود، انقلاب اسلامی ایران معجزه ای جهانی بود.

وی بر عمق روابط ایران و عراق تاکید کرد و از کشور های منطقه خواست همچون ایران روابطشان را با عراق ارتقا دهند.

شیخ حمودی این سخنان را در حاشیه مشارکت او و اعضای مجلس اعلای عراق در مراسم سالگرد انقلاب اسلامی در سفارت ایرن در بغداد بیان کرد و خاصرنشان ساخت: انقلاب اسلمی با رهبری علمایی به پیروزی رسید و علی رغم تحریم ها توانست با تکیه بر ملت خود در تمامی زمینی ها پیشرفت کند و الگویی برای هدایت ملت های جهان به سوی آزادی، کرامت و رد سلطه گری و استکبار باشد.

وی بیان داشت: از افتخارات ایران این است که رژیم صهیونیستی از ترس آن خواب ندارد.

رییس مجلس اعلای اسلامی تاکید کرد: روابط عراق و ایران به فضل موضع جمهوری اسلامی ایران بسیار برجسته است و ایران عراق را در راه رسیدن به آزادی و برقراری نظام دموکراسی، تقویت وحدت، خروج از اشغال و حفظ حاکمیت خود در مقابله با داعش یاری کرده است.

وی افزود: بیش از 3000 دانشجوی عراقی در ایران مشغول به تحصیل هستند و ایران به عراق گاز و برق فرستاده و در مقابله با داعش از طریق مشاوره جنگی و سلاح از عراق حمایت کرده است./۹۹۴/ب۱۰۲/ف

منبع: حوزه

ارسال نظرات