۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۲
کد خبر: ۵۵۵۶۷۲
ضرغامی:

ساماندهی فضای مجازی در دستور کار است

عضو شورای عالی فضای مجازی کشور گفت: در راستای بهبود شرایط و رفع مشکلات در فضای مجازی مقرر شد این فضا ساماندهی شوند و اولویت‌بندی‌هایی در این زمینه مشخص و ارائه شد.
عزت الله ضرغامی

به گزارش خبرگزاری رسا، سید عزت‌الله ضرغامی در دوره آموزشی "فرصت‌ها و تهدیدها در فضای مجازی" که در مرکز عالی آموزش امام خمینی (ره) برگزار شد، گفت: جهاد در فضای مجازی از ذکر بعد از نماز مهم‌تر است.

وی افزود: برخی از کم‌کاری‌ها در فضای مجازی منتشر می‌شوند و لازم است گروهی برای آگاهی سازی در این فضا که بسیار گسترده شده است تلاش کنند.

رئیس اسبق سازمان صداوسیما جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: پیش‌ازاین فضا مجازی به‌عنوان یک رسانه مطرح بود درحالی‌که امروز زندگی مردم با فضا مجازی عجین شده است.

ضرغامی توضیح داد: لازم است سیاست‌های خود را در استفاده از فضای مجازی در کشور ساماندهی کنیم تا مردم با مشکل مواجه نشوند.

وی بابیان اینکه فضای مجازی در کشور لازم است و کسی با این موضوع مخالف نیست، تأکید کرد: دانش و فرهنگ استفاده از فضای مجازی در میان آحاد مردم و اقشار مختلف تبیین شود تا کمتر در این فضا با مشکل مواجه شویم.

عضو شورای عالی فضای مجازی کشور ادامه داد: امروزه بعضی از نسل جوان از پدران و مادران خود معلومات بیشتری دارند، چراکه با فضای مجازی عجین شده‌اند و ما باید این موضوع را بپذیریم که فضای مجازی جزو ملزومات زندگی نسل جوان به شمار می‌آید.

ضرغامی در ادامه بابیان اینکه اولویت‌بندی‌ها در فضای مجازی به انجام رسیده است، گفت: لازم است تدابیری که در دستور کار قرارگرفته به‌درستی اجرایی شود و به کاربران فضای مجازی انتقال داده شود تا در این زمینه دچار مشکل نشوند.

رئیس اسبق سازمان صداوسیما جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه دشمنان سعی خود را به کار گرفتند تا در جنگ نرم علیه ایران به پیروزی برسند، گفت: تا زمانی که با اعتقاد قلبی و باور به اعتقادات جمهوری اسلامی پیش نرویم به موفقیت نخواهیم رسید.

ضرغامی در پایان با اشاره به کانال‌ها و شبکه‌های ضدانقلابی در فضای مجازی خاطرنشان کرد: افزایش آگاهی و دانش مردم در مقابله با چنین تفکراتی تنها راه مقابله با آن‌ها است./۹۶۹/د۱۰۲/ب۱

منبع: فارس

ارسال نظرات