۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۲
کد خبر: ۵۵۶۵۰۴
امام جمعه بندپی غربی:

اقتصاد مقاومتی عدالت اقتصادی و اجتماعی را پدید می آورد

حجت الاسلام حاجی زاده یکی از ثمره های مهم اقتصاد مقاومتی را اجرای عدالت بیان کرد و گفت: با اجرای همه جانبه اقتصاد مقاومتی، عدالت با توزیع مناسب بر اساس ظرفیت های بالقوه در کشور صورت می گیرد و راه را برای اجرای عدالت اجتماعی هموار می کند.
محمدعلی حاجی زاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام محمدعلی حاجی زاده، امام جمعه بندپی غربی امشب در نشست نیروهای مذهبی در شهرخشرودپی با اشاره به لزوم هوشیاری و بصیرت در جامعه به ویژه در میان نیروهای شاخص انقلابی، گفت: از ابتدای انقلاب تا کنون یکی از مسائلی که به انقلاب ما ضربه های زیادی وارد کرد، مساله نفوذ سرویس های اطلاعاتی بیگانه در بدنه مدیریتی و تصمیم گیری نظام اسلامی است.

وی افزود: تعداد بالای افراد جاسوس سرویس های بیگانه در بدنه دستگاه های مهم نظام اسلامی و قرار گرفتن برخی از افراد معلوم الحال در کنار برخی از مسؤولان به عنوان مشاور از مصداق های نفوذ است.

استاد حوزه علمیه با اشاره به هماهنگی میان جریان نفوذی بیگانه در داخل کشور با فشارهای دشمنان علیه انقلاب، تصریح کرد: بها دادن بیش از اندازه به شرکت ها و عناصر خارجی، کنار گذاشتن شرکت های توانمند داخلی و اقتصاد واردات محور از منافذ نفوذ دشمنان است که به تدریج ضعف داخلی را در مقابل دشمنان پدید می آورد.

وی ادامه داد: توجه به اقتصاد واردات محور به جای اقتصاد مقاومتی نشان از خود باختگی در حوزه اقتصادی و سیاسی در کشور است که موجب ضعف شدید اقتصادی می شود و بیکاری، فقر و شکاف طبقاتی را تشدید می کند.

حجت الاسلام حاجی زاده یکی از ثمره های مهم اقتصاد مقاومتی را اجرای عدالت بیان کرد و گفت: با اجرای همه جانبه اقتصاد مقاومتی، عدالت با توزیع مناسب بر اساس ظرفیت های بالقوه در کشور صورت می گیرد و راه را برای اجرای  عدالت اجتماعی هموار می کند.

وی افزود: اجرای عدالت شعار مهم انقلاب اسلامی است و مقام معظم رهبری هم در سخنان اخیر خود به ویژه بر روی آن تاکید فرمود.

امام جمعه بندپی غربی بازنگری بر روش های مدیریت در کشور را با نگاه عدالت محورانه مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: شکاف طبقاتی و وجود محرومیت های زیاد در مقابل تجملات و ثروت های بادآورده عده ای در کشوری، با حکومت اسلامی شایسته نیست و باید رشد و پیشرفت در کشور متوازن باشد.

وی با انتقاد از سیاست های منفعلانه دولت، خاطرنشان کرد: متاسفانه امنیت در داخل کشور که به عنوان یک شاخصه اقتدار نظام اسلامی شناخته می شد، با ندانم کاری های عناصر تصمیم گیر در دولت، ترک بر داشته است که اغتشاشات در چند مدت اخیر نمونه بارز این روش غلط در اداره کشور محسوب می شود.

حجت الاسلام حاجی زاده خواستار اشد مجازات و برخود قاطع دستگاه قضایی با عوامل آشوب و به شهادت رسیدن ماموران امنیتی در کشور شد و گفت: مجازات شدید عوامل مخرب امنیت و تهدید کننده نیروی انتظامی به عنوان عامل اقتدار نظام اسلامی در کشور، برهم زنندگان آرامش مردم و تخریب کنندگان چهره نظام در عرصه بین المللی خواسته مهم همه ملت ایران است.

وی ادامه داد: این آشوب ها و جرات پیدا کردن اراذل و اوباش، نتیجه سیاست های منفعلانه برخی از افراد است که خلع سلاح پلیس در کشور را جزء افتخارات خود می دانند و آن را به رییس جمهور کشور بیگانه گزارش می کنند./1313/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات