۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۵۵۶۸۱۰
عزیزی در گفت‌وگو با رسا:

دولت نباید تمام هم و غم خود را برجام قرار می داد

نماینده مجلس با انتقاد از غفلت دولت نسبت به مشکلات داخل کشور و با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره برجام که فرمودند «آمریکا مورد اعتماد نیست» گفت: ما نباید همه تخم‌مرغ‌هایمان را در سبد برجام می‌گذاشتیم و تمام تمرکز خود را معطوف به مذاکرات می‌کردیم.
محمد عزیزی

محمد عزیزی، نماینده ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، درباره «میزان تحقق شعار امسال از سوی دولت» با اشاره به اینکه دولت به دلیل مشکلات مالی موجود نمی‌تواند در کشور اشتغال ایجاد کند، گفت: این موضوع در بودجه به خوبی مشهود است.

عزیزی با بیان اینکه دولت تنها باید زمینه اشتغال را در کشور فراهم آورد، خاطرنشان کرد: دولت باید همه عزم خود را جزم کرده و مسیر سرمایه‌گذاری را در کشور تسهیل کند تا زمینه حضور سرمایه‌گذاران، اشتغال ایجاد شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن اظهار داشت: با نرخ سود بالای 20 درصد سرمایه‌گذاری به میدان نمی‌آید، با شرایط حاضر یک سرمایه‌گذار تنها 70 درصد سود تولید برایش صرفه اقتصادی خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه دولت برای ایجاد اشتغال منابع مالی در اختیار ندارد، گفت: زمانی که در پروژه‌های عمرانی تنها 20 درصد از بودجه محقق می‌شود آن هم با اسناد خزانه و گواهی اوراق چطور می‌توان انتظار ایجاد شغل داشت؟

نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در خانه ملت تنها راه چاره را فراهم و تسهیل کردن زمینه سرمایه گذاری در کشور دانست و افزود: در حال حاضر در زمینه سرمایه‌گذاری اخذ یک مجوز تا 17 ماه زمان می‌برد، اینگونه رونقی حاصل نمی‌شود و این ضعف به عملکرد دولت برمی‌گردد.

این عضو فراکسیون صنعت و معدن با انتقاد از غفلت دولت به مشکلات داخل کشور و با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص برجام که فرمودند «آمریکا مورد اعتماد نیست» گفت: ما نباید همه تخم‌مرغ‌هایمان را در سبد برجام می‌گذاشتیم و تمام تمرکز خود را معطوف به مذاکرات می‌کردیم.

عزیزی در پایان با تاکید بر اینکه آمریکا و اروپا همواره نقش پلیس خوب و پلیس بد را ایفا می‌کنند، گفت: ما باید با تکیه بر بحث اقتصاد مقاومتی به سمت جلو حرکت کنیم تا جواب بگیریم./۸۵۶/ت
۳۰۲/ق

ارسال نظرات