۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۵۵۶۹۷۷
مدیر مدرسه علمیه باقر العلوم رامهرمز:

اختلاف علما و حوزه ها زمینه ساز نفوذ است

مدیر مدرسه علمیه باقر العلوم رامهرمز با اشاره به تأکیدات امام راحل بر وحدت حوزه ها، گفت: اختلاف میان علما و حوزه ها سبب غفلت می شود و راه نفوذ برای دشمنان را باز خواهد کرد.
حوزه علمیه

حجت الاسلام سامی منصوری، مدیر مدرسه علمیه باقر العلوم رامهرمز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه امام راحل راه انقلاب و حرکت روحانیت را سمت و سو داد، ابراز داشت: بیانات امام، فصل الخطاب و جهت گونه بود و طلاب سخنان امام و رهبری را با دقت و تأمل مطالعه کنند.

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم رامهرمز با اشاره به سخن امام امت مبنی بر اینکه جنگ ما تمام ناشدنی است، افزود: در این باره حوزه ها باید درگیر بوده و لحظه ای احساس راحتی نکنند و تکالیف شان را انجام تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

این مقام مسؤول با اشاره به القائات روحانی نماها و فرمایشات امام در این باره گفت: امام در این باره هشدار دادند که مبادا انقلاب به دست روحانیان ظاهرنما افتد و در این باره طلاب افزون بر کسب هویت طلبگی و روحانیت از عرض اندام کردن چنین روحانی نماها جلوگیری کنند.

حجت الاسلام منصوری بیان داشت: امام راحل در منشور روحانیت درباره اجتهاد حوزه ها بحث و به روز بودن در کنار حفظ اجتهاد سنتی را از حوزویان و علما خواستار است.

وی با بیان اینکه انقلاب زائیده روحانیت و حوزه است، خاطرنشان شد: حوزه به وقت نیاز ورود و در صورت نیاز مدیرانی را تربیت کند تا انقلاب اسلامی به صاحب اصلی برسد.

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم رامهرمز با اشاره به وحدت حوزه ها گفت: اختلاف میان علما سبب غفلت می شود و راه نفوذ برای دشمنان را باز خواهد کرد.

این مقام مسؤول با بیان اینکه اختلاف علما در مسائل علمی امری بدیهی است، تصریح کرد: چنین اختلاف هایی نباید در مسیر حرکت حوزه ها دخالت داده شود و پابرجایی انقلاب اسلامی نتیجه اتحاد مردم، روحانیت و علما و مسؤولان است./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات