۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۱
کد خبر: ۵۵۷۳۶۱
طنز نوشته‌های طلاب؛

چرا غرور ما را تحقیر فرمودید مگر ما ژن خوب نداریم

هرچه کوشیدم که نیمه پر لیوانی را ببینم نشد که نشد؛ آخر دولتیان عزیز و معتدل! اگر نمایندگان مردم در خانه ملت از شما بپرسند(که نمی پرسند) مگر کود تولیدی ما چه کم داشت داشت؟ چه جوابی دارید؟
واردات کود نویسندگان حوزوی

سرویس فرهنگی اجتماعی خبرگزاری رسا

از شماست که برماست

چند روزی است که خبر واردات 160 تن کود انسانی! از کشور دوست و همسایه به داخل کشورمان با تدبیر دولت محترم، یک سونامی خفنی در فضای مجازی و غصه ای بر دل آمیرزاهانی آوار کرده که نگو و نپرس.

هرچه کوشیدیم که نیمه پر لیوانی را ببینم نشد که نشد. میرزا زنهار داشته که آخر دولتیان عزیز و معتدل، اگر نمایندگان مردم در خانه ملت از شما بپرسند (که نمی پرسند) مگر کود تولیدی ما چه کم داشت که وارد کردید، چه جوابی دارید؟

کود انسانی ما که چینی نبود تا بگویید کیفیتش مادون است؟ اگر به دنبال کیفیت اعلایش هم بودید باید سر از بلاد افریقیه به عنوان مثال گینه بیسائو یا سودان در می آوردید. تازه کود وارداتی ترک خالص هم نیست به جهت صدور توریست هامان به استانبول آن تالیا و...!

چرا غرور ما را تحقیر فرمودید مگر ما ژن خوب نداریم لامصب؟ آیا وژدان درد نمی گیرید؟ نیاندیشیده اید که هم این اندک احترامی که به پاسپورت وطنی مانده عرضش برود؟ همین کارها را می کنید که به وزیر خارجه ما در بلاد ژرمن ها بنزین هواپیما هم نمی دهند؟ با حواشی دختران انقلاب و دراویش در آفساید بودیم که با این اخبار و ایضا واردات دسته بیل و کلنگ و... حال ملت را در آمپاس فرو بردید.

راستی چون فشار آمیرزا نزول کرده اشارتا و کنایتا می فرماید که؛ شب عید نزدیک است فکری به حال ملت و جیب های خالی و تار عنکبوت بسته امت همیشه در صحنه بفرمایید و تذکری مبسوط به وزیر اقتصاد و رفاه تان.

به یاد آرید آمیرزاهانی به توریست جاپنی گفت شما که نفت ندارید چرا وزیر نفت دارید؟ آن چشم بادامی ور پریده هم نه گذاشت و نه برداشت گفت: شما که رفاه ندارید چرا وزیر رفاه دارید؟ آنقدر جمله فاز سنگین داشت که میرزا چند سنبله رگ به رگ شد و دیسکش معدوم و آرزو نمود کاش کل جاپن در حمله اتمی خاکستر می شدی نه فقط هیروشیما و ناکازاکی.

مشاهدات، مکاشفات و شطحیات آمیرزا هانی مجیدی/۸۴۱/پ۲۰۰/س

ارسال نظرات