۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷
کد خبر: ۵۵۹۳۶۵

نماینده ولی فقیه به عیادت امام جمعه موقت تبریز رفت

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی همزمان با ایام نوروز به عیادت امام جمعه موقت تبریز رفت و در جریان آخرین وضعیت درمان حجت الاسلام حاجی زاده قرار گرفت.
عیادت از حاجی زاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام علی حاجی‌زاده، استاد اخلاق حوزه علمیه آذربایجان که سال‌ها به عنوان امام جمعه موقت تبریز فعالیت داشته است، این روزها به دلیل بیماری ریوی زیر نظر پزشکان تبریزی در خانه بستری شده و تحت درمان قرار دارد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی همزمان با ایام نوروز به عیادت از این عالم وارسته رفت و در جریان آخرین وضعیت درمان حجت الاسلام حاجی زاده قرار گرفت.

وی در این دیدار اظهار داشت: حجت الاسلام حاجی‌زاده یکی از برجسته‌ترین اساتید اخلاق حوزه به شمار می‌رود که امیدواریم به زودی با بهبودی کامل بار دیگر شاهد فعالیت ایشان باشیم.

وی با بیان این‌که هر یک شاگردان از حجت الاسلام حاجی‌زاده منشأ خیر و اثر در مناطق مختلف هستند، افزود: مشی زندگی و سیره رفتاری این استاد اخلاق حوزه می‌تواند به عنوان الگویی تمام عیار برای طلاب علوم دینی مطرح شود؛ زیرا امروز بیش از هر زمانی نیازمند چنین علمایی فاضل و مهذب هستیم.

گفتنی است، حجت الاسلام علی حاجی‌زاده، استاد اخلاق حوزه علمیه آذربایجان و امام جمعه موقت تبریز هفته گذشته به دلیل بیماری ریوی در یکی از بیمارستان‌های تبریز بستری شده بود که با بهبود نسبی وضعیت جسمی مرخص شده و دوران نقاهت را در خانه سپری می کند./935/پ۲۰۳/ب۲

 

 

ارسال نظرات