۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۵۶۰۱۰۵
معاون آموزش مدرسه علمیه الغدیر اهواز:

تسلط به زبان عربی شرط تحصیل در مدرسه علمیه الغدیر است

معاون آموزش مدرسه علمیه الغدیر اهواز گفت: تسلط به زبان عربی در کنار کسب حداقل معدل ۱۶ از شرایط خاص پذیرش طلبه در مدرسه محسوب می شود.
پذیرش

حجت الاسلام فؤاد غلامی، معاون آموزش مدرسه علمیه الغدیر اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از پذیرش طلبه در سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: از آنجا که تدریس در مدرسه به زبان عربی صورت می گیرد؛ بنابراین تسلط به زبان عربی و عرب بودن یکی از شرایط خاص پذیرش طلبه در مدرسه محسوب می شود.

معاون آموزش مدرسه علمیه الغدیر اهواز با بیان اینکه شرایط عمومی مدرسه در جذب طلبه همچون دیگر مدارس است، خاطرنشان کرد: طلاب دارای مدرک تحصیلی سوم راهنمایی و متوسطه برای تحصیل در مدرسه باید حداقل معدل 16 را کسب کنند ضمن اینکه امسال هم پذیرش در مقاطع سیکل و دیپلم صورت خواهد گرفت.

این مقام مسؤول ادامه داد: تعداد پذیرش برای سال تحصیلی جدید بستگی به تعداد افراد واجد شرایطی دارد که برای نام نویسی به سامانه معاونت آموزش حوزه علمیه مراجعه می کنند.

حجت الاسلام غلامی با اشاره به اینکه نام نویسی تا 15 فروردین ادامه داشت، افزود: امتحان کتبی هفتم اردیبهشت ماه برگزار می شود و پس از ماه مبارک رمضان مراجعات حضوری و اخذ مصاحبه از پذیرش شدگان آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه جامعه هدف در پذیرش طلبه را بیشتر از فعالان فرهنگی و مسجدی ها انتخاب می کنیم، تصریح کرد: از طلبه های مبلغ در مساجد و مدارس خواسته شد تا علاقه مندان به تحصیل در حوزه را معرفی کنند./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات