۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۵۶۲۴۳۷
شاهوردی خبر داد؛

برگزاری طرح تبلیغی یاوران مهدی در مدارس الشتر

معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول الشتر از برگزاری طرح تبلیغی یاوران مهدی در مدارس شهری و روستایی الشتر خبر داد و گفت: در این طرح ۱۲ نفر از طلاب خواهر فعالیت دارند.
تبلیغ دین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، فرشته شاهوردی، معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول الشتر، صبح امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری طرح تبلیغی یاوران مهدی خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این طرح انجام برنامه های فرهنگی و تبلیغی طلاب مبلغ در جمع دانش آموزان است.

وی با بیان اینکه طرح ابتکاری باعنوان «یاوران مهدی» با همکاری مدرسه علمیه بنت الرسول(س) الشتر و بسیج دانش آموزی در حال برگزاری است، عنوان داشت: این طرح تبلیغی در راستای برگزاری برنامه های تبلیغی و گفتمان های مهدوی در سطح مدارس راهنمایی و دبیرستان شهرستان و روستاهای اطراف صورت می گیرد.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول الشتر از فعالیت تبلیغی طلاب این مدرسه خبر داد و گفت: با توجه به توانایی و شرایط تبلیغی طلاب، هم اکنون 12 نفر از خواهران طلبه در طرح تبلیغی«یاوران مهدی» فعالیت دارند.

وی با اشاره به تهاجم فرهنگی و وجود آسیب های اجتماعی عنوان کرد: حضور و فعالیت مبلغان در مدارس و در جمع دانش آموزان امری مهم برای مصون سازی این قشر در برابر آسیب های اجتماعی است.

شاهوردی خاطرنشان کرد: خواهران مبلغ با برگزاری گفتمان های دینی با محوریت روز در راستای پاسخگویی به سؤالات و شبهات دانش آموزان و بصیرت بخشی بین این نسل فعالیت دارند.

وی تبلیغ را امری ضروری برای آگاهی بخشی به نسل امروز جامعه عنوان کرد و گفت: با تبیین و ترویج ارزش های دینی و تقویت باورهای دینی نسل نو جلوی رواج بسیاری از آسیب های اجتماعی گرفته می شود.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول الشتر به نقش تربیتی مدارس اشاره و بیان کرد: حضور و فعالیت خواهران مبلغ در مدارس در عرصه تربیت دینی و اخلاقی دانش آموزان مؤثر است./9451/پ203/ب1

ارسال نظرات