۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۱
کد خبر: ۵۶۳۴۱۶
در آستانه ماه مبارک رمضان برگزار می شود؛

اجلاسیه مدیران و معاونان فرهنگی مدارس علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری از برگزاری اجلاسیه مشترک مدیران و معاونان فرهنگی مدارس علمیه خواهران این استان در آستانه ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این اجلاسیه ۲۶ اردیبهشت ماه برگزار می شود.
حوزه علمیه خواهران

فاطمه اسکندری، معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، از برگزاری اجلاسیه مشترک مدیران و معاونان فرهنگی مدارس علمیه خواهران این استان در آستانه ماه مبارک رمضان خبر داد و اظهار کرد: این اجلاسیه 26 اردیبهشت ماه به میزبانی سالن اجتماعات مدیریت حوزه علمیه خواهران استان برگزار می شود.

اسکندری با اشاره به اینکه این اجلاسیه با هدف ساماندهی امور تبلیغی مبلغان خواهر در ماه مبارک رمضان برگزار می شود، خاطرنشان کرد: هر ساله با آغاز ماه مبارک رمضان، مبلغان خواهر نیز همپای مبلغان برادر فعالیت تبلیغی خود را در مساجد، مراکز دینی و مناطق محروم آغاز خواهند کرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 500 دانش آموخته حوزه های علمیه خواهران در استان ساماندهی شده اند، گفت: این مبلغان خواهر در عرصه های مختلف تبلیغی که آموزش دیده اند، ساماندهی شده اند و ان شاءالله در زمینه های گوناگون به کار گرفته خواهند شد.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به فعالیتهای تبلیغی ایام ماه مبارک رمضان ابراز کرد: برگزاری نماز جماعت در مراکز ویژه خواهران، پاسخگویی به سؤالات شرعی در مراکز دینی، مشاوره، تبیین سبک زندگی اسلامی، تشریح فرهنگ مهدوی و فاطمی در بین عموم از مهمترین فعالیتهای تبلیغی این مبلغان خواهر خواهد بود.

این مقام مسؤول با تأکید بر اینکه ترویح سبک زندگی قرآنی یکی دیگر از مهمترین رسالتهای مبلغان خواهر در ایام ماه مبارک رمضان است، افزود: برگزاری نشستهای روخوانی و روانخوانی قرآن کریم با محوریت تبیین مفاهیم قرآنی در بین بانوان یکی از مهمترین فعالیتهای مبلغان خواهر در ایام ماه مبارک رمضان خواهد بود.

اسکندری در پایان با اشاره به نقش بی بدلیل مبلغان در تحقق شعار سال، اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال را بخش مهمی از محورهای سخنرانی های آنها در ماه مبارک رمضان با هدف روشنگری در جامعه بیان کرد و گفت: انتظار ما این است روحانیان و مبلغان در ماه رمضان و در سخنرانی های خود به این موضوع بیشتر بپردازند و در جهت تحقق رهنمودهای ولی امر مسلمین جهان گام مؤثر بردارند./9457/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات