۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۵۶۳۴۹۱
۱۵ تا ۲۰ اردیبهشت؛

نشست های طلیعه رمضان ویژه مبلغان برگزار می شود

نشست‌های طلیعه رمضان، نشست های پیش از رمضان ویژه مبلغان از سوی معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار می شود.
اعزام مبلغ

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نشست‌های طلیعه رمضان، ویژه مبلغان اعزامی ماه مبارک رمضان از سوی معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار می شود.

براساس این گزارش، نخستین نشست شنبه 15 اردیبهشت  با حضور حجت الاسلام والمسلمین قادری با موضوع سوژه های سخن با محوریت امام علی (ع) ورمضان، دومین نشست نیز دوشنبه 17 اردیبهشت با حضور حجت الاسلام رفیعی با موضوع احکام و استفتائات ویژه ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

همچنین سومین نشست سه شنبه 18 اردیبهشت با حضور حجت الاسلام والمسلمین رفیعی با موضوع سوژه های سخن با محوریت قرآن و ماه مبارک رمضان، چهارمین نشست چهارشنبه  19 اردیبهشت با موضوع سوژه های سخن با محوریت کارکردهای دعا در سلامت روانی واخلاقی با سخنرانی احمدی فراز و نشست بحران آب در کشور با سخنرانی خلیلی، مدیرکل روابط عمومی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برگزار می شود.

پنجمین نشست نیز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت، ساعت ۹ تا۱۳ با حضور حجت الاسلام والمسلمین قرائتی و رحمانی فضلی وزیر کشور با موضوع نقش مبلغان در کاهش و پیشگیری از آسیب های اجتماعی برگزار می شود.

گفتنی است، نشست های طلیعه رمضان از ساعت 17:30 تا 20 در سالن همایش های غدیر واقع در خیابان معلم برگزار می شود./1324/ت۳۰۳/ج

ارسال نظرات