۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲
کد خبر: ۵۶۳۵۸۵
آیت الله محمدی در افتتاحیه جشنواره پویانمایی:

هنرمندان متعهد و متخصص پویانمایی حمایت شوند

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: در هیچ زمینه ای نباید به دشمن وابسته باشیم و باید بدانیم که توجه به هنرمندان داخلی که در این زمینه تخصص دارند سبب بالا رفتن ظرفیت و غنا در این زمینه می شود.
طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی امام جمعه همدان شب گذشته در مراسم افتتاحیه نخستین جشنواره ملی پویانمایی که در سالن همایش دانشگاه بوعلی برگزار شد با اشاره به اهمیت توجه به مساله پیوست فرهنگی در جامعه گفت: برنامه ریزی فرهنگی برای قشر کودک و نوجوان در این پیچ تاریخی جهان امری ضروری و انکار ناپذیر است.

وی در ادامه ابراز داشت: افراد متخصص فراوانی در کشور در این عرصه فعالیت می کنند که تلاش همه این افراد ماجور است و باید همه افرادی که در زمینه خودکفایی پویانمایی کشور تلاش می کنند مورد حمایت مسؤولان این امر قرار گیرند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان افزود: سال های متمادی محتوای برنامه های کودکان ما در خارج از مرزها ساخته و با برنامه ریزی در پی تغییر و تحریف اعتقادات این مردم بودند و دشمن کینه ورزی و غرض ورزی خود را این گونه به نمایش گذاشته بود.

آیت الله طه محمدی بیان کرد: با تاکیدهای رهبر معظم انقلاب و خواست هنرمندان با تعصب این مرز و بوم امروز ساخت پویانمایی از انحصار کشورهای غربی خارج شده است و دیگر دشمنان حرفی برای گفتن در این زمینه ندارند.

وی ادامه داد: در هیچ زمینه ای نباید به دشمن وابسته باشیم و باید بدانیم که توجه به هنرمندان داخلی که در این زمینه تخصص دارند سبب بالا رفتن ظرفیت و غنا در این زمینه می شود.

امام جمعه همدان در پایان گفت: هنر متعالی انقلاب اسلامی باید اسلام ناب و ویژگی های منحصر به فرد آن را در جهان تبیین و ترویج کند و این مساله نیازمند ابزار مهمی چون پویا نمایی است./۹۷۹/پ203/ب1

ارسال نظرات