۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۵۶۴۵۴۷
مدیر حوزه خواهران:

فضای مدیریتی کشور با زهد و پارسایی فاصله گرفته است

حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور گفت: یکی از نگرانی‌های کشور این است که جامعه و فضای مدیریتی با زهد و پارسایی تا حدودی فاصله گرفته است و باید طوری رفتار شود که با کمترین هزینه‌ها بیشترین ثمرات را به همراه داشته باشد.
حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت پور در آیین نکوداشت طلاب برتر مدارس علمیه خواهران استان زنجان افزود: انقلاب اسلامی ایران پس از چهار دهه به اقتدار و شکوفایی رسیده و این در حالی است که دشمن با تمامی امکانات و ابزار لازم برای تضعیف انقلاب وارد میدان شده است.

وی افزود: بر این اساس حوزویان نقش برجسته و مهمی در تزریق امید و روحیه خود باوری در میان مردم بر عهده دارند و‌بی توجهی به این مسئله تبعات ناخوشایندی را به دنبال خواهد داشت.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران افزود: توطئه ها و دسیسه‌های دشمنان ملت ایران را تضعیف نکرده است بلکه این مردم با تبعیت از فرامین رهبری به مسیر رشد و بالندگی خود ادامه می‌دهند.

وی ادامه داد: ملت ایران همواره یاری‌گر مظلومان در اقصی نقاط جهان به ویژه در کشورهای عراق، سوریه و فلسطین بوده و در نابودی داعش نقش اثر گذاری داشته است.

استاد برجسته حوزه‌های علمیه گفت: حوزویان وارد بازی‌های سیاسی نشوند و بیش از پیش پایه‌های اعتقادی خود را قوی کنند تا مورد طمع این گروه‌ها واقع نشوند.

وی اظهار کرد: نقش آفرینی حوزویان در کشور اهمیت زیادی دارد و این مهم با به کمال رسیدن، پختگی و تحمل سختی محقق می شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین بهجت‌پور عنوان کرد: یکی از نگرانی‌های کشور این است که جامعه و فضای مدیریتی کشور با زهد و پارسایی تا حدودی فاصله گرفته است و باید طوری رفتار شود که با کمترین هزینه‌ها بیشترین ثمرات را به همراه داشته باشد.

وی در پایان بیان کرد: حوزویان نقش مهمی در تشویق مردم برای استفاده از کالای ایرانی، مصرف بهینه و جلوگیری از اسراف بر عهده دارند.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران با تاکید بر اینکه موضوعاتی همچون اسراف، موجب زمین خوردن اقوام در طول تاریخ شده است اظهار کرد: تجمل طلبی و حرام خوری و عدم اکتفا به حلال جامعه را زمین می زند.

وی با اشاره به اینکه عنوان دومین کشور برای  جامعه اسلامی ایران به عنوان دومین کشور مصرف کننده، پسندیده نیست، افزود: با وجود حوزه های علمیه و طلاب انتظار می رود تا مردم را به صرفه جویی دعوت شوند.

حجت‌الاسلام والمسملین بهجت‌پور از طلاب خواهر درخواست کرد تا با تقویت روحیه مردم، آنان را به پیروزی حق بر باطل بشارت دهند.

در پایان این مراسم از طلاب خواهر برتر در عرصه های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی تجلیل شد. /۹۲۴/د۱۰۳/ج

ارسال نظرات