۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۵۶۴۶۵۶
رییس تبلیغات اسلامی پلدختر:

شهرستان پلدختر میزبان ۱۰۰ مبلغ در ماه مبارک رمضان است

رییس تبلیغات اسلامی پلدختر از اعزام مبلغان در آستانه ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: ۱۰۰ مبلغ بومی و غیربومی به مناطق تبلیغی پلدختر اعزام می شود.
اعزام مبلغ

حجت الاسلام علی صیادی، رییس تبلیغات اسلامی پلدختر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به نقش و اهمیت حضور مبلغان در جامعه اشاره و عنوان کرد: حضور مبلغان در جامعه به ویژه بین نسل جوان امری مهم برای بصیرت بخشی و روشنگری به موقع است.

وی افزود: مبلغان با تبلیغ چهره به چهره و پاسخگویی به سؤالات و شبهات جوانان در تقویت باورهای دینی و اعتقادی قشر جوان نقش آفرین بوده و در مقابله با آسیب های اجتماعی به خوبی عمل می کنند.

رییس تبلیغات اسلامی پلدختر با اشاره به اینکه در طول سال مبلغان بومی به صورت مستمر فعالیت دارند، اظهار داشت: در مناسبت های خاص همچون ماه مبارک رمضان، محرم و صفر و دیگر مناسبت ها در کنار مبلغان بومی از ظرفیت مبلغان غیربومی استفاده می شود.

وی با اشاره به اینکه در ایام ماه مبارک رمضان 100 مبلغ بومی و غیربومی در پلدختر فعالیت می کنند، ادامه داد: از ظرفیت تبلیغی 60 مبلغ غیربومی در این ایام بهره مند خواهیم شد.

حجت‌الاسلام صیادی برپایی اقامه نماز، گفتمان های دینی و تبلیغ چهره به چهره، پاسخ به سؤالات دینی و شبهات نسل جوان، بیان احکام و پرداختن به مباحث روز را از جمله فعالیت تبلیغی مبلغان عنوان کرد.

وی با یادآوری به اینکه برنامه های مبلغان در ایام رمضان با محوریت مساجد برگزار می شود، تصریح کرد: حدود 101 مسجد در شهرستان پلدختر وجود دارد و امسال همه مساجد با حضور روحانیان فعال خواهند بود./9451/ت303/ب1

ارسال نظرات