۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۵
کد خبر: ۵۶۴۸۹۶
سخنگوی کمیسیون حقوقی مجلس:

دغدغه اصلی نمایندگان پیشرفت و اعتلای انقلاب باشد

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس، قوه مقننه و مجلس را امانتی نزد نمایندگان دانست و گفت: شرایط حساسی داریم و باید آن را کنترل کرد، امروز بیش از همیشه به وجود نیروهای انقلابی در مجلس نیازمندیم چرا که باید شب و روزمان را برای انقلاب بگذاریم.
حجت الاسلام حسن نوروزی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسن نوروزی سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی عصر امروز در نشست روحانیون پاسدار استان تهران با یادآوری جنگ های جهانی گفت: جنگندگان در جنگ جهانی بی هدف نبودند و مبنای کارشان تصرف کل جهان بود، از این رو لازم است تا در مقام مبارزه با دشمن خود را مهیا کرده و تا حدی که می توانید خود را برای تهدید و تخویف دشمنان خدا و دشمنان خودتان فراهم سازید.

وی با بیان اینکه دشمن برای گسترش فکرشان و کنترل توسعه اسلام هم برنامه ریزی کرده است، ادامه داد: دشمن، اسلام را نمی خواهد، بیگانگان تشیع را نمی خواهند و تأثیرات اسلام در منطقه را نمی پسندند.

نماینده مردم رباط ‌کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: دشمن از همه طرق به اسلام ضربه می زند و فشار می آورد، امروز اعظم مشکلات کشور ما هم ازسوی دشمن است.

وی افزود: اینکه امروز پول ما ضعیف تر از کشور های همسایه است به دلیل جنگ نابرابر اقتصادی دشمن علیه ما است؛ در صورتی که همه می دانیم ثروت ما کمتر از همسایگانمان نیست.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به عدم وجود دستگیری حتی یک نفر به جرم پولشویی در کشور، قانون fatf و اکثر قوانین مالی دیگر را برای کنترل ایران دانست و  اظهار داشت:  متأسفانه ضعف در امور و قوانین اقتصادی، کشور ما را امروز در جمع چند کشور اول در فساد مالی قرار داده است.

حجت الاسلام نوروزی در پایان با تأکید بر اهمیت استقلال، حکومت و مجلس شورای اسلامی را امانتی نزد مسؤولان دانست و خاطرنشان کرد: شرایط حساسی داریم و باید آن را کنترل کرد، راه ما بی بازگشت است و باید آن را ادامه داد، امروز بیش از همیشه به وجود نیروهای انقلابی در مجلس نیازمندیم، چرا که باید شب و روزمان را برای انقلاب بگذاریم./804/پ۲۰۲/ق

 

 

ارسال نظرات