۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۶
کد خبر: ۵۶۵۰۱۰
آیت الله طه محمدی:

رسیدگی به مشکلات مردم از وظایف مهم مسؤولان است

امام جمعه همدان گفت: تولید کنندگان ما باید با سعی بیشتر هم زمینه ساز اشتغال بیشتر جوانان کشور باشند و هم عرصه مصرف را از کالای داخلی به وضع مناسبی برسانند.
بازدید آیت الله طه محمدی از بازار مرکزی همدان بازدید آیت الله طه محمدی از بازار مرکزی همدان بازدید آیت الله طه محمدی از بازار مرکزی همدان بازدید آیت الله طه محمدی از بازار مرکزی همدان بازدید آیت الله طه محمدی از بازار مرکزی همدان بازدید آیت الله طه محمدی از بازار مرکزی همدان بازدید آیت الله طه محمدی از بازار مرکزی همدان بازدید آیت الله طه محمدی از بازار مرکزی همدان بازدید آیت الله طه محمدی از بازار مرکزی همدان بازدید آیت الله طه محمدی از بازار مرکزی همدان بازدید آیت الله طه محمدی از بازار مرکزی همدان بازدید آیت الله طه محمدی از بازار مرکزی همدان بازدید آیت الله طه محمدی از بازار مرکزی همدان بازدید آیت الله طه محمدی از بازار مرکزی همدان بازدید آیت الله طه محمدی از بازار مرکزی همدان بازدید آیت الله طه محمدی از بازار مرکزی همدان بازدید آیت الله طه محمدی از بازار مرکزی همدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان عصر امروز در بازدید از بازار مرکزی همدان گفت: امروز به بازار آمدیم تا از نزدیک مسائل و مشکلات مردم شریف همدان را رصد کنیم و از وضعیت بازار و حمایت از کالای داخلی آگاه شویم.

وی گفت: خدا را شکر انواع و اقسام اجناس ایرانی در بازار وجود دارد و اگر بگوییم با نمونه خارجی رقابت می کند در حق کالای ایرانی اجحاف کرده ایم چرا که اکثر کالای تولید داخل از مواد مرغوب ساخته شده است.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان افزود: کالای ایرانی نه تنها از نظر دوام بلکه از نظر زیبایی نیز خیلی بهتر از نمونه خارجی است و یقینا از نظر قیمت هم مناسب تر است.

وی ساخت کالای با کیفیت را وظیفه تولیدکنندگان دانست و گفت: باید در تمام اصناف سعی در تولید کالای با کیفیت و با دوام باشد و اگر قیمت آن نیز مناسب باشد مردم به سمت کالای بی ارزش خارجی نخواهند رفت.

امام جمعه همدان ضمن تشکر از تولید کنندگان داخلی ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب برای آن که همگان قدر زحمت کشان داخلی را بدانند فرمودند باید دست تولید کنندگان داخلی را بوسید چرا که ایشان می داند برای ساخت یک کالا چه زحمت هایی کشیده می شود.

وی تاکید کرد: ان شاءالله تولید کنندگان ما بتوانند با سعی بیشتر هم زمینه ساز اشتغال بیشتر جوانان کشور باشند و هم عرصه مصرف را از کالای داخلی به وضع مناسبی برسانند.

آیت الله طه محمدی ادامه داد: اگر این اتفاق محقق شود مطمئنا هم امام خامنه ای خوشنود خواهند شد و هم جوانان تحصیل کرده این کشور اسلامی از سد مشکل بیکاری عبور خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه نباید تولیدات دیگران را مصرف کنیم گفت: امت اسلام باید از داشته های خودش در حد اعلا استفاده کند و نباید دست گدایی به سمت دیگر کشور ها دراز کند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان خاطرنشان کرد: چرا باید سفره دیگران را رنگی کنیم در حالی که در داخل کشور هزاران جوان تحصیل کرده و بیکار داریم/.۹۷۹/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات