۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۵۶۵۰۷۸
عالم اهل سنت لبنان در گفت‌وگو با رسا:

اقدام نظامی علیه لبنان نابودی کامل اسرائیل را به همراه خواهد داشت

رییس جنبش اصلاح و وحدت لبنان با اشاره به پیروزی حزب الله در انتخابات و تحرکات نظامی اسرائیل تاکید کرد که هرگونه حماقتی از سوی اسرائیل نابودی کامل این رژیم را به همراه خواهد داشت.
شیخ ماهر عبدالرزاق رییس حزب اصلاح و وحدت لبنان

شیخ ماهر عبدالرزاق رییس جنبش اصلاح و وحدت لبنان در گفت‌وگو با خبرنگار بین‌الملل خبرگزاری رسا با اشاره به پیروزی حزب الله در انتخابات پارلمانی گفت: بی‌شک انتخابات پارلمانی لبنان یکی از آوردگاه‌های رویارویی محور مقاومت به نمایندگی حزب الله با محور شرارت تجسّم یافته در آمریکا، اسرائیل و عربستان سعودی بود. دشمنان تلاش داشتند تا با کاستن از قدرت حزب الله در لبنان، مقاومت را تا پایین ترین سطح ممکن تضعیف کنند.

شیخ عبدالرزاق افزود: ملت لبنان با تمامی گروه‌ها، احزاب و جریان‌ها نشان داد که با محور مقاومت همراه است زیرا بیشتر رأی دهندگان به آرمان‌های محور مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن صهیونیستی ـ آمریکایی و هم پیمانان منطقه‌ای آنان «پاسخ مثبت» دادند. پیروزی در لبنان تکمیل کننده پیروزی مقاومت در عراق، سوریه و یمن و استمرار راه جمهوری اسلامی ایران بود.

عالم اهل سنت لبنان با بیان آنکه نبرد پایان نیافته خاطر نشان کرد: نبرد با محور شرارت یعنی آمریکا، اسرائیل و عربستان سعودی همچنان ادامه دارد و تا نابودی رژیم جعلی صهیونیستی از روی کره زمین و آزادی فلسطین این نبرد را ادامه می‌دهیم. با آنکه در انتخابات پیروز شدیم اما در عرصه منطقه‌ای و جهانی معرکه‌های مختلفی را در پیش رو داریم که خروج با موفقیت از این میدان‌ها عزم و تلاش جدی را نیاز دارد.

رییس جنبش اصلاح و وحدت با توصیف پیروزی حزب الله در انتخابات به ضربه مهلک بر پیکره دشمنان امت اسلامی ادامه داد: هرچند که برخی بداخلاقی‌ها و رفتارهای زننده از سوی عده‌ای در بیروت انجام شد اما تمام مردم لبنان احترام ویژه‌ای را برای حزب الله قائلند. رسانه‌های مغرض سعودی که همواره به دنبال نشر اکاذیب و تخریب عظمت و شکوه لبنان هستند نیز این رخدادهای پس از انتخابات را پوشش دادند اما این مسائل حاشیه‌ای راه به جایی نخواهد برد.

شیخ عبدالرزاق اظهار داشت: حزب الله بسیار بزرگتر از آن است که با تهمت‌های مشتی خس و خاشاک از میدان به در رود. حزب الله با احترام و محبت با همه قومیت‌ها و طایفه‌ها رفتار می‌کند و اینگونه برخورد نیز از حزب الله عجیب نیست زیرا مقاومت لبنان بود که امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آورد، تروریست‌های تکفیری را نابود و اسرائیل را در منطقه زمین‌گیر کرد. اگر حزب الله نبود امروز قادر نبودیم که این انتخابات را برگزار کنیم یا به سهولت در خانه‌هایمان نشسته و یا حتی به انتقاد از حزب الله بپردازیم.

وی همچنین با اشاره به تحرّکات اسرائیل در شمال سرزمین‌های اشغالی و احتمال جنگ افروزی علیه لبنان گفت: اسرائیل ناتوان‌تر از آن است که بخواهد به لبنان حمله کند. امروز لبنان در اوج اقتدار و قدرت است و این اسرائیل است که باید پناهگاه‌هایش را آماده کند. با لطف الهی و به برکت مقاومت در سال 2000م و 2006م اسرائیل را سر جای خود نشاندیم. هرگونه اقدام نظامی علیه لبنان به معنای نابودی کامل اسرائیل است./981/ب914/ف

ارسال نظرات