۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۵۶۵۱۶۵
امام جمعه پردیسان:

مقدمات پیروزی فلسطین درحال آماده سازی است

حجت الاسلام والمسلمین قوامی گفت: دشمنان نظام اسلامی هرکاری انجام دادند تا مانع پیروزی جبهه انقلاب شوند، اما در تمام جبهه‌ها مقابل جبهه مقاومت ذلیل شدند و اثری از آنها نیست.
قوامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا حجت الاسلام والمسلمین صمصام الدین قوامی، امام جمعه پردیسان در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه پردیسان با اشاره به ضرورت‌های شکل‌گیری نهضت اسلامی اظهار داشت: نخستین مرحله شکل‌گیری هر نهضتی قیام است و مقاومت در مرحله بعد شکل می‌گیرد.

امام جمعه پردیسان ادامه داد: مقاومت به معنای پایداری بر آرمان‌ها و کوتاه نیامدن از ارزش‌های دینی و انقلابی حضرت امام(ره) بوده و پشت کردن به این آرمان‌ها یقینا خیانت است، چراکه انقلاب اسلامی، یک انقلاب خالص و پاک بود.

وی با تأکید بر آینده درخشان انقلاب اسلامی تصریح کرد: از سال 42 تا امروز این نهضت ادامه دارد، هرچند زمان زیادی طول کشد، اما در نهایت عاقبت آن پیروزی خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین قوامی با اشاره به سخنان دیروز رهبر معظم انقلاب درباره مسأله فلسطین تأکید کرد: پیروزی فلسطین قطعی و مقدمات آن در حال آماده‌سازی است.

وی با بیان این‌که پیروزی جبهه مقاومت در لبنان و عراق که دارای مواضع ضد آمریکایی هستند، بشارت دهنده پیروزی‌های بزرگ خواهد بود، گفت: دشمنان نظام اسلامی هرکاری انجام دادند تا مانع پیروزی جبهه انقلاب شوند، اما در تمام جبهه‌ها مقابل جبهه مقاومت ذلیل شدند و اثری از آنها نیست.

امام جمعه پردیسان اضافه کرد: ایستگاه بعدی دمشق است، محور مقاومت از چندسال گذشته تاکنون، در حال آزادسازی سوریه است که در نهایت توانست تروریست‌های تکفیری را به هلاکت رسانده و از سوریه خارج کند و دست آمریکا و دیگر دشمنان را از این توطئه نیز خالی کند.

وی با اشاره به حمله جبهه مقاومت به مواضع رژیم صهیونیستی گفت: حملات گسترده مقاومت، عذرخواهی اسرائیل را در پی داشت و درخواست متوقف کردن حملات را کردند، این پیروزی‌ها نشان‌دهنده قدرت جمهوری اسلامی است که در حال آماده سازی زمینه‌ها برای بازگشت مردم فلسطین به بیت‌المقدس است.

حجت الاسلام والمسلمین قوامی با تأکید بر قدرت رهبر معظم انقلاب بیان کرد: همه اقشار جامعه باید به وجود چنین رهبری افتخار کنند، رهبری که شکست برای او معنا ندارد و توانسته است تمام نقشه‌های پوشالی دشمنان را نقش بر آب کند.

وی با اشاره به راهپیمایی عظیم مردم فلسطین برای بازگشت به بیت‌المقدس تأکید کرد: از چند روز گذشته که این راهپیمایی آغاز شد، تعداد زیادی از مردم فلسطین کشته و زخمی شدند، اما با رهبری اسماعیل هنیه و حمایت جبهه مقاومت به پیش‌روی خود ادامه می‌دهند.

امام جمعه پردیسان همچنین با انتقاد از روند شهرسازی در قم و پردیسان گفت: تعلل از کسی پذیرفته نیست، سرعت شهرسازی را باید افزایش داد، چراکه وقت علما، طلاب و دانشجوها ارزشمند است و این فرصت نباید توسط راه طولانی و ترافیک تلف شود./876/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات