۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۷
کد خبر: ۵۶۶۴۲۳
رییس شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

۱۴ خرداد فرصتی برای بازخوانی اندیشه‌های امام راحل است

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: چهاردهم خرداد، سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) فرصت مناسبی برای تبیین شخصیت و بازخوانی اندیشه‌های بنیان‌گذار انقلاب اسلامی است.
پوستر/ سالروز میلاد امام خمینی گرامی باد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، امروز در نشست ستاد گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد، با تأکید بر گرامیداشت شایسته این مناسبت‌ها، افزود: برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی (ره) فرصتی برای تبیین شخصیت ایشان در بین نسل جدید و بازخوانی اندیشه‌های بنیان‌گذار انقلاب اسلامی است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی بزرگ‌ترین انقلاب در عصر حاضر است که اکنون بعد از گذشت 40 سال همچنان بالنده و پویا به مسیر خود ادامه می‌دهد.

حجت‌الاسلام سالاری اضافه کرد: حضرت امام خمینی(ره) با این انقلاب ارزش‌های فراموش‌شده را به جهانیان معرفی کرده و بر مبنای این ارزش‌ها حکومتی را بنا نهاد که سعادت بشریت را به ارمغان آورد.

رییس ستاد گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد استان خراسان شمالی خاطرنشان کرد: امروز می‌بینیم که کشورهای اسلامی متوجه این ارزش‌ها شده و از جمهوری اسلامی ایران الگوبرداری می‌کنند.

وی اظهار داشت: تحولات امروز در بین کشورهای عربی و اسلامی و ملت‌های آزادی‌خواه در مبارزه با رژیم‌های مستبد و استکبار جهانی از تفکرات و اندیشه‌های حضرت امام (ره) نشئت گرفته؛ ازاین‌رو برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی(ره) فرصت مناسبی برای تبیین و ترویج شخصیت و اندیشه امام راحل عظیم‌الشأن است.

حجت‌الاسلام سالاری افزود: امسال همانند سال‌های گذشته مراسم ویژه سالگرد ارتحال بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران با حضور پرشور و شعور اقشار مختلف مردم و مسؤولان ادارات و ارگان‌های دولتی و انقلابی برگزار خواهد شد./9314/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات