۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۵۶۶۶۱۴
به همت دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان؛

همایش حمایت از کالای ایرانی برگزار شد

همایش حمایت از کالای ایرانی با حضور آیت الله موسوی جزایری، علما و اساتید حوزه علمیه اهواز به همت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان برگزار شد.
حمایت از کالای ایرانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، همایش حمایت از کالای ایرانی با حضور علما و اساتید حوزه علمیه اهواز، پیش از ظهر امروز در سالن همایش دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان برگزار شد.

در این مراسم آیت الله موسوی جزایری، امام جمعه اهواز تعصب و غیرت به کالای داخلی را ضروری دانست و گفت: متأسفانه غیرت ملی نسبت به تولیدات داخلی از بین رفته است و مردم نسبت به اجناس خارجی غیرت و تعصب خاصی دارند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که ملتی که به دشمن متعصب و غیرتمند باشد محکوم به شکست و نابودی است، افزود: تعصب به کالاهای خارجی به یک بیماری واگیر دار در جامعه تبدیل شده است که هر چه سریع تر باید از گسترش این بیماری جلوگیری کنیم و ملت را نجات دهیم.

وی خاطرنشان کرد: روا نیست که شرکت های خارجی مستمر کار کنند و جوانان آنها مشغول باشند اما شرکت های داخلی ما تعطیل و جوانان مان به دنبال کار باشند.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام مالکی، مدیر مدرسه درس خارج بقیه الله با بیان این که باید کالای ایرانی را تبلیغ کنیم، تأکید کرد: افرون بر تبلیغ دین و قرآن باید کالای ایرانی را نیز تبلیغ کنیم؛ چراکه تبلیغ و حمایت از کالای ایرانی سبب کارآمدی نظام اسلامی می شود.

وی با تأکید بر این که بعضی از خانواده ها سبب تعطیلی کارخانه ها و بیکاری جوانان می شوند، افزود: خرید کالای خارجی سبب تقویت اقتصاد کشورهای دیگر و ورشکستگی شرکت ها داخلی و بیکاری جوانان می شود./9456/پ204/ب1

ارسال نظرات