۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۵۶۶۸۴۰
امام جمعه پردیسان:

عاقبت خوش‌خدمتی به غرب نکبت و بدبختی است

حجت الاسلام والمسلمین قوامی گفت: توهم برخی بر این است که اگر غرب حاکم شود، اوضاع به کام آنها خواهد شد، اما تاریخ ثابت کرده است که هرکس نسبت به غرب خوش‌خدمتی کرد، عاقبت به نکبت و بدبختی دچار خواهد شد.
قوامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین صمصام الدین قوامی، امام جمعه پردیسان در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه پردیسان با اشاره به سالروز قیام پانزده خرداد اظهار داشت: امام راحل مردم را به حق و قیام دعوت کرد و مردم ایران هم ایشان را حمایت کرده و با اطاعت از ایشان حکومت طاغوت را سرنگون کرده و انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند.

وی با بیان این‌که طوفان‌های زیادی از جنگ گرفته تا اقتصاد و فرهنگ در این کشور شروع به وزیدن گرفت، گفت: جامعه با بصیرت ایران بدون کمترین لغزش و لرزش 40 سال به مقاومت خود ادامه دادند و دشمن را در تمام توطئه‌های خود ناکام گذاشتند.

امام جمعه پردیسان دلیل عدم لغزش جامعه ایران در برابر مشکلات را این‌گونه بیان کرد: مردم ایران انسان‌های شجاع و نترسی هستند که به قدرت ظاهری غرب توجهی نداشته و فقط به خدا توکل می‌کنند.

وی آزمایش‌های آخرالزمان را سخت و دشوار توصیف و تأکید کرد: در آخرالزمان آزمایش‌ها و امتحانات هم سخت‌‌تر می‌شود، کشورهای غربی و آمریکا دام‌های گسترده برای این امت اسلامی پهن کرده‌اند و باید مراقب این دام‌ها بود.

حجت الاسلام والمسلمین قوامی با اشاره به عدم کارآمدی و ناتوانی تحریم‌های اقتصادی، جنگ و داعش از سوی غربی‌ها در پیش‌برد اهداف آنها گفت: هر روز برگ جدیدی از توطئه‌های شوم خود را رو می‌کنند که البته هربار با شکستی مفتضحانه روبرو می‌شوند، یک‌بار جنگ و تحریم و یک‌بار دست ‌به دامن تشیع انگلیسی می‌شوند.

وی با بیان این‌که برخی از وابستگان به تشیع انگلیسی آیات جهاد را به نفع انگلستان تفسیر می‌کنند، گفت: طوری آیات جهاد را تفسیر می‌کنند که خطری برای انگلستان و آمریکایی که در برابر انقلاب اسلامی بیچاره شده‌اند، نداشته باشد.

امام جمعه پردیسان خطاب به تشیع انگلیسی خاطرنشان کرد: توهم آنها بر این است که اگر غرب حاکم شود، اوضاع به کام آنها خواهد شد، اما تاریخ ثابت کرده است که هرکس نسبت به غرب خوش‌خدمتی کرد، عاقبت به نکبت و بدبختی دچار خواهد شد و این انقلاب پوزه همه دشمنان خدا را به خاک خواهد مالید.

وی تأکید کرد: فجر مقدمه صبح و این انقلاب شکوهمند مقدمه انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) خواهد بود و تمام قرائن بر حقانیت این حرکت تجمیع شده است و ان شاءالله به انقلاب متصل می‌شود./876/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات