۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۲
کد خبر: ۵۶۷۱۱۹
امام جمعه بابل:

وصیت نامه امام راحل مورد بازخوانی قرار گیرد

حجت الاسلام والمسلمین روحانی با تاکید بر بازخوانی وصیت نامه امام راحل، گفت: امام راحل با انقلاب اسلامی، زمینه بیداری آزادی خواهان جهان را رقم زد و امروز پایه های استکبار به برکت مکتب امام خمینی(ره) سست شده است.
امام جمعه بابل در جمع مدیران ادارات

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی روحانی، امام جمعه بابل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، با گرامیداشت سالروز ارتحال امام راحل، گفت: امام راحل با دم مسیحایی خود دین را در عرصه سیاست در سطح جهان زنده کرد و به عنوان یک جریان و مکتب انسان ساز در عرصه اجتماعی معرفی شد.

وی افزود: امام راحل در حالی نظامی اسلامی را با نفی دو مکتب ضد دین آن دوران یعنی مارکسیسم و امپریالیسم بر اساس آموزه های دین بنا کرد که در آن زمان تنها از دین در حد نامی باقی مانده بود.

تولیت مدارس علمیه خاتم الانبیا(ص) و الزهرا(س) به دشمنی فراگیر دشمنان علیه انقلاب اسلامی پرداخت و تصریح کرد: امام راحل بیداری آزادی خواهان جهان را رقم زد و امروز پایه های استکبار به برکت مکتب امام خمینی(ره) سست شده است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران در سراسر جهان به نام امام خمینی(ره) شناخته می شود و تراز ملت ایران را از یک ژاندارم نظام استکباری آمریکا به یک ملت موثر در عرصه جهانی تبدیل کرد.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی با اشاره به جهت گیری امام راحل در آغاز قیام در سال 1342، خاطرنشان کرد: خط مبارزه با شاه به عنوان استبداد داخلی، حمایت از مردم مظلوم فلسطین و موضع صریح در برابر رژیم اشغالگر قدس در کنار سخنان بیدارگرانه نسبت به آمریکا به عنوان راس استکبار جهانی، ماهیت قیام ایشان را نشان داد و امروز هم این خط مبارزه ادامه دارد.

وی تاکید کرد: گفتمان انقلاب اسلامی بر اساس حمایت از مظلومان است و این خط مبنایی شاکله و اساس نظام اسلامی ما محسوب می شود.

امام جمعه بابل به انتخاب مقام معظم رهبری به عنوان سکان دار انقلاب پس از امام راحل پرداخت و گفت: انتخاب امام خامنه ای به عنوان سکان دار نظام اسلامی پس از امام راحل، از اراده الهی برخاست و مسیر پر پیچ و خم انقلاب را با بهترین و مدبرانه ترین شکل امتداد بخشید.

وی افزود: هدایت های مدبرانه امام خامنه ای بعد از رحلت امام خمینی انقلاب اسلامی را گسترده تر و قدرتمندتر از گذشته در مسیر نورانی خود را ادامه داد و به حق مقام معظم رهبری نعمت بزرگ خداوند برای ملت ایران و جهان اسلام است.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی اظهار داشت: بعد از 29 سال از انتخاب مقام معظم رهبری به عنوان رهبر جهان اسلام، شایسته است این نعمت بزرگ الهی را سپاسگزار باشیم.

وی با بیان این مطلب که دست برداشتن نظام اسلامی از مظلومان جهان خواسته مهم استکبار در مقابل انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: ملت ما به هیچ وجه دست از آرمان های انقلاب اسلامی دست بر نمی دارد و تا نابوی استکبار و سپردن پرچم نظام اسلامی به حضرت ولی عصر(عج) این خط را ادامه خواهد داد.

امام جمعه بابل بازخوانی وصیت نامه سیاسی الهی امام راحل را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: رهنمودهای امام راحل برای ادامه مسیر انقلاب اسلامی در قالب وصیت نامه سیاسی الهی آن حضرت تجلی پیدا کرده است و شایسته است نسل جوان ما آن را مورد بازخوانی قرار دهد.

وی افزود: بعد از گذشت سه دهه از رحلت امام راحل شاهد احیای ملت‌ها و بیداری امت اسلامی هستیم و وضعیت ما به عنوان رهبر مقاومت اسلامی در سطح منطقه در بهترین شرایط قرار دارد.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی حضور مردم در مراسم سالگرد ارتحال امام راحل را بیعتی مجدد با مقام معظم رهبری و آرمان های امام راحل عنوان کرد و گفت: شعاع نورانی انقلاب اسلامی پرنورتر از گذشته هدایت گر جریان های مبارزه حق در برابر باطل است و به رغم پیاده شدن برخی از همراهان انقلاب از قطار انقلاب، شاهد رویش جوانانی پرشور و انقلابی از نسل امام راحل هستیم و این امید ما را به آینده انقلاب اسلامی امیدوارتر می کند./1313/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات