۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۵۶۷۱۸۱

توقیف اموال فلسطینیان به منظور جبران خسارات کشاورزان صهیونیست

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دستور داد بخشی از دارایی‌های تشکیلات خودگردان فلسطین توقیف شود.
بادبادک‌های آتش زا سلاح جدید مقاومت

به گزارش خبرگزاری رسا، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دستور داد به منظور جبران خسارات کشاورزانی که محصولاتشان در آتش‌سوزی‌های گسترده ناشی از اقدامات فلسطینیان از بین رفته است، بخشی از دارایی های تشکیلات خودگردان فلسطین توقیف شود.

به موجب این گزارش، بر اثر افتادن بادبادک‌های آتش‌زایی که فلسطینیان از مرز غزه روانه سرزمین‌های اشغالی می کنند، بیش از شش هزار هکتار از اراضی منطقه با آتش سوزی تخریب شده است و نتانیاهو تحت فشار قرار دارد تا شهرک های واقع در مرز غزه را منطقه فاجعه زده اعلام کند.

نتانیاهو به رییس شورای امنیتی رژیم صهیونیستی دستور داده است تا بر فرایند توقیف بخشی از پرداخت‌ها به تشکیلات خودگردان فلسطین به منظور جبران خساراتی که ساکنان شهرک های مرز غزه بر اثر آتش سوزی مزارع و منابع طبیعی منطقه در طول یک ماه و نیم اخیر متحمل شده اند، کار کند.

روزنامه هاآرتص نوشت از ماه مارس تاکنون میزان خسارات ناشی از آتش سوزی به بخش کشاورزی بالغ بر یک میلیون و چهارصد هزار دلار برآورد شده است.

بر اساس توافقنامه‌ای اقتصادی که سال 1994 به امضا رسید، رژیم صهیونیستی سالانه ده‌ها میلیون دلار به تشکیلات خودگردان فلسطین پرداخت می کند./۸۴۷/ب۱۰۳/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات