۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴
کد خبر: ۵۶۷۴۲۳
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی خبر داد؛

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی سخنران راهپیمایی روز قدس تبریز

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: سخنران راهپیمایی روز جهانی قدس در تبریز حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی خواهد بود.
حجت‌الاسلام حسین ‌تقی زاده، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان‌شرقی 

حجت الاسلام حسین تقی‌زاده، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز با بیان این‌که حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، لبیک به ندای رسول الله در کمک به مردم مظلوم و ستمدیده است، اظهار داشت: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان پیروی از آموزه های جاودان اسلام، قرآن و تدبیر داهیانه امام راحل است.

وی با بیان این‌که راهپیمایی روز جهانی قدس امسال با شعار محوری «پیروزی جبهۀ مقاومت، شکست فتنه آمریکایی ـ صهیونیستی، عزم ملت فلسطین برای بازگشت» برگزار می‌شود، گفت: فریادهای مسلمانان سراسر جهان زمینه خیزشی عظیم در کنار جبهۀ بزرگ مقاومت و بیداری اسلامی در حمایت از مردم مظلوم و بی گناه فلسطین خواهد بود.

حجت الاسلام تقی‌زاده با اشاره به این‌که ظلم، خشونت و اشغالگری رژیم غاصب صهیونیستی با وحدت امت اسلامی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین پایان خواهد یافت، گفت: زمان آن رسیده که دوشادوش برادران دینی خود در حمایت از مردم نوار غزه و کرانه باختری رود اردن و جای جای فلسطین دجالان سفاک صهیونیسم را محکوم کنیم.

وی با بیان این‌که روز جهانی قدس با هدف حمایت از مردم مظلوم و ‌آوارگان بی پناه فلسطین و همچنین‌ محکومیت ظلم و خشونت و اشغالگری رژیم غاصب صهیونیستی نامگذاری شده است، گفت: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان امت اسلامی فریاد آزادی، استقلال، حقانیت و مظلومیت سر داده و نفرت خود را از جنایات رژیم صهیونیستی اعلام می کنند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی ادامه داد: مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در تبریز از ساعت 10:30 قبل از ظهر از مساجد و از مسیرهای اعلام شده به سمت مصلای اعظم امام خمینی(ره) تبریز شروع و در ساعت 11:30 با تجمع در سه راهی طالقانی و مقابل جایگاه پایان خواهد یافت.

حجت الاسلام تقی‌زاده با بیان این‌که سخنران راهپیمایی روز جهانی قدس در تبریز حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی  و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خواهد بود، ادامه داد: با توجه به اینکه راهپیمایی منتهی به اقامه نماز جمعه خواهد بود، از این‌رو سخنرانی ویژه و قطعنامه راهپیمایی در داخل مصلای اعظم امام خمینی(ره) تبریز برگزار خواهد شد./935/ت303/ب1

ارسال نظرات