۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۵۶۷۶۱۸
جهانگیری:

با تکیه بر مردم از دوران تحریم ها عبور می کنیم

معاون اول رییس جمهور در رابطه با تحریم‌های جدید آمریکا گفت: ملت ما ۴۰سال تجربه تحریم‌های آمریکا را دارد و از این رو خود را برای هر شرایطی آماده می‌کنیم، دولت برنامه‌های دقیقی برای این اتفاق دارد و مردم هم باید از این شرایط مطلع شوند.
جهانگیری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع خبرنگاران گفت: امروز خوشبختانه مردم مظلوم فلسطین توانستند صدای مظلومیت خود را به گوش جهانیان برسانند.

وی در خصوص انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس نیز خاطرنشان کرد: این اقدام ترامپ باعث جریحه‌دار شدن بیشتر مسلمانان شد و همین باعث شد تا مسلمانان با حساسیت بیشتری در این مراسم حضور بیایند.

معاون اول رییس جمهور تاکید کرد: مردم ایران همیشه طرفدار مظلومیت هستند و در راه پیشگام بوده و حضور پرشور در این روز نشان دهنده این امر است.

جهانگیری در مورد مقابله ایران در برابر تحریم‌های آمریکا تصریح کرد: امروز دولتمردان آمریکایی وارد یک اشتباه تاریخی هستند و به صورت یک طرفه تعهدات خود را زیرپا می‌گذارند و تحریم‌ها علیه ایران هم در همین مسیر بوده است.

وی ادامه داد: ملت ما 40سال تجربه تحریم‌های آمریکا را دارد و از این رو خود را برای هر شرایطی آماده می‌کنیم، دولت برنامه‌های دقیقی برای این اتفاق دارد و مردم هم باید از این شرایط مطلع شوند.

معاون اول رییس جمهور اضافه کرد: برنامه ما این است که تا حد امکان برنامه‌های خود را برای مردم تشریح کنیم زیرا با اتکا به مردم عزیز کشورمان می‌توانیم با سربلندی از این تحریم‌ها بیرون بیاییم.

جهانگیری در پایان گفت: آمریکایی‌ها آبروی خود را در دنیا بردند و مردم ما هم عکس العملی مناسب به آنها نشان خواهند داد./816/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات