۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۵
کد خبر: ۵۶۹۲۹۹
امام جمعه همدان:

قوه قضائیه دربرابر ناملایمات ایستادگی کند

آیت الله طه محمدی با اشاره به فضاسازی ها علیه قوه قضائیه، گفت: قضات باید با تحمل ناملایمات و اجرای آنچه را که باید انجام دهند در مقابل دشمنان اسلام بایستند.
دیدار مدیر کل دادگستری همدان با آیت الله طه محمدی دیدار مدیر کل دادگستری همدان با آیت الله طه محمدی دیدار مدیر کل دادگستری همدان با آیت الله طه محمدی دیدار مدیر کل دادگستری همدان با آیت الله طه محمدی دیدار مدیر کل دادگستری همدان با آیت الله طه محمدی دیدار مدیر کل دادگستری همدان با آیت الله طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان عصر امروز در دیدار مدیر کل و مدیران سازمان های وابسته به قوه قضائیه در همدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی گفت: امروز روز کسانی است که برای دفاع از حقوق مردم شهید شدند و سرسلسله آن ها شهید دکتر بهشتی است.

آیت الله طه محمدی با اشاره به اینکه شهید بهشتی در راستای اجرای امر الهی شهید شد ابراز کرد: عزیزانی که عهده دار این مسؤولیت سنگین هستند دارای عزم و اراده قوی به سختی کوه الوند می باشند.

وی با بیان جایگاه انسان مومن از دید خدواند خاطرنشان کرد: اگر در شرقی ترین نقطه زمین یک مومن بی گناه خونش ریخته شود و در غربی ترین نقطه زمین فردی راضی به این کار باشد او هم در این گناه شریک است.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری افزود: قضات باید تمام تلاس خود را برای جلوگیری از به ناحق ریختن خون هم نوع به کار گیرند.

وی بیشترین مراجعه مردم به دادگاه را به دلیل مسائل مالی دانست و گفت: اگر بتوانیم با حفظ حرمت افراد حق انسان مومن را به او برگردانیم کار بزرگی انجام داده ایم.

امام جمعه همدان تصریح کرد: آبروی فرد مسلمان به اندازه خون مومن با ارزش است و آن قدر مهم است که به خاطر ترس از ریختن آبرو بسیاری دست به خود کشی می زنند.

وی کار در قوه قضائیه را کار بسیار مقدسی عنوان کرد و گفت: وظیفه ای که بر عهده شما است تکلیف سنگینی است که با احساس وظیفه شما برای اجرای دستوارت الهی می توان به مقام بالایی رسید.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به فضاسازی ها علیه قوه قضائیه، ابراز کرد: شما باید با تحمل این ناملایمات و اجرای آنچه را که باید انجام دهید در مقابل دشمنان اسلام بایستید و بدانید که اجر کار شما مضاعف خواهد بود.

وی تاکید کرد: این تیزهوشی که شما دارای آن می باشید را خداوند به هیچ کسی نداده است و شما برای این کار برگزیده شده اید و باید شکر گزار خداوند برای این استعداد باشید./979/پ203/ب1

ارسال نظرات