۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۵۶۹۹۰۹
آیت الله طه محمدی مطرح کرد؛

لزوم حفظ وحدت در جامعه

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: باید همه برای اتحاد هم قسم شوند و کارها را بر اساس عقل و با تدبیر انجام دهیم.
دیدار احزاب اصولگرا با آیت الله طه محمدی دیدار احزاب اصولگرا با آیت الله طه محمدی دیدار احزاب اصولگرا با آیت الله طه محمدی دیدار احزاب اصولگرا با آیت الله طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان ظهر امروز در دیدار احزاب اصولگرای همدان با اشاره به لزوم حفظ وحدت در جامعه گفت: باید همه برای اتحاد هم قسم شوند و کارها را بر اساس عقل و با تدبیر انجام دهیم.

امام جمعه همدان افزود: در زمان حضرت علی(ع) با وجود آن که ایشان حق بودند اما مردم به طرف جناح باطل رفتند و بر باطل خودشان سخت و محکم ایستاده بودند.

وی تصریح کرد: متاسفانه وضعیت امروز ما نیز همان گونه است و دشمنان اسلام با علم بر این موضوع که شما حق هستید از هر حیله و مکری برای ضربه زدن به شما کوتاهی نمی کنند.

آیت الله طه محمدی به احزاب اصولگرا اشاره کرد و گفت: اصولگراهای ما اصولگرا نیستد چرا که اصول گرایی با شعار دادن مخالف است و باید اهل عمل و کار باشند.

وی ادامه داد: احزاب و اعضای اصولگرا باید با کمک گرفتن از مشورت بزرگان و با تدبیر و عقلانیت و توجه به آینده نگری بتوانند مشکلات پیش رو را از بین ببرند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان آگاهی بخشیدن به مردم را از دیگر امور مهم عنوان کرد و گفت: مردم برده دنیا هستند و فقط دین را یدک می کشند اما وقتی زمان امتحان فرا رسد مشخص خواهد شد چه تعداد سربلند از آن بیرون خواهند آمد.

وی با اشاره به داستان هارون مکی و ایمان به امام زمانش، ابراز کرد: حضرت حجت نیازمند یارانی است که با تمام وجود به ایشان ایمان داشته باشند و شبهه ای در وجود آن ها وجود نداشته باشد./979/پ203/ب1

ارسال نظرات