۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۵۶۹۹۶۶
به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی؛

نسخه الکترونیکی کتاب «آداب و احکام تلاوت قرآن» منتشر شد

نسخه الکترونیکی کتاب «آداب و احکام تلاوت قرآن» در قالب کتابخوان همراه پژوهان منتشر شد.
کتاب «آداب و احکام تلاوت قرآن»

محمد پهلوانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به آماده سازی نسخه الکترونیکی کتاب «آداب و احکام تلاوت قرآن» اظهار داشت: در این کتاب سعی بر آن است که مجموعه ای از آداب و احکام تلاوت قرآن، به عنوان درس «آداب و احکام تلاوت» برای دوره کارشناسی ارشد ارائه شود.

وی گفت: کتاب آداب و احکام تلاوت در سه بخش مجزا تدوین شده هر بخش دارای فصول و هر فصل دارای چند زیرمجموعه است.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به معرفی کتاب «آداب و احکام تلاوت قرآن» پرداخت و گفت: این کتاب نوشته محمدباقر معرفت است که در جامعه المصطفی العالمیه تهیه شده و در انتشارات  مرکز بين المللی ترجمه و نشر المصطفی(ص) به چاپ رسیده است.

وی تصریح کرد: کتاب «آداب و احکام تلاوت قرآن» با 231 صفحه به زبان فارسی و به قیمت 110000 ریال در سال 1386 منتشر شده و به تازگی اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این کتاب را به صورت کتاب الکترونیکی و در قالب کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل اندروید و ویندوز به قیمت 27000 ریال منتشر کرده است.

پهلوانی درباره خرید نسخه الکترونیکی این کتاب خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای دریافت نرم افزار این کتاب می‌توانند به نشانی اینترنتی کتابخوان همراه پژوهان به آدرس www.pajoohaan.ir مراجعه کرده و با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهره مند شوند./822/ن ۶۰۴/ش

ارسال نظرات