۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۵۷۰۲۷۴
مدیر مدرسه امام خمینی بندر امام خبر داد؛

برگزاری اردوهای زیارتی تهذیبی ویژه طلاب فعال در مساجد

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بندر امام با اشاره به اینکه در تابستان دوره خاصی برگزار نمی شود، گفت: طلاب در تابستان فعالیت های تبلیغی و فرهنگی را در مساجد پیگیر هستند و در ادامه اردوی تبلیغی، تهذیبی و آموزشی در شهریورماه برگزار می شود.
عزاداری روز شهادت حضرت امام علی (علیه السلام) در مشهد

حجت الاسلام ناصر احمدی، مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بندر امام، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه در تابستان دوره خاصی برگزار نمی شود، گفت: طلاب در تابستان فعالیت های تبلیغی و فرهنگی را در مساجد پیگیر هستند و در ادامه اردوی تبلیغی، تهذیبی و آموزشی در شهریورماه برگزار می شود.

مدیر مدرسه علمیه بندرامام خمینی(ره) با بیان اینکه اردو از اول تا دهم شهریورماه ادامه خواهد داشت، گفت: اردو پس از پایان امتحانات جبرانی خواهد بود اما در مسأله پذیرش طلبه برای سال تحصیلی جدید باید گفت که گزینش صورت گرفته و در انتظار تأیید نهایی از مرکز هستیم.

این مقام مسؤول با بیان اینکه اردوهای زیارتی به مشهد مقدس از جمله برنامه های در نظر گرفته شده برای طلاب است، خاطرنشان کرد: هر طلبه برنامه ریزی برای اعزام فعالان فرهنگی مسجد مربوطه را در اردو بر عهده دارد و در طی برگزاری، فعالان فرهنگی مساجد در کلاس ها و برنامه های از پیش تعیین شده شرکت خواهند کرد.

حجت الاسلام احمدی یادآور شد: ۷ طلبه برای سال تحصیلی جدید پذیرش می شوند که قطعا دوره اختبار را در شهریورماه برگزار می کنیم.

وی با اشاره به اینکه طلاب در سال تحصیلی جدید باید به ازای هر نیمسال یک مقاله ارائه دهند، افزود: مقاله های ارائه شده براساس موضوع های تعیین شده معاونت پژوهش باید تهیه شوند./۹۴۵۶/ت303/ب1

ارسال نظرات