۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۴
کد خبر: ۵۷۰۷۶۲
حجت‌الاسلام والمسلمین طائب:

قدس نقطه محوری تقابل با دشمنان اسلام است

رییس قرارگاه عمار با بیان اینکه تحولات تاریخ همواره پیرامون قدس شریف بوده و امروز هم همین وضعیت است، گفت: قدس نقطه محوری تقابل با دشمنان اسلام است.
حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب، رییس قرارگاه راهبردی عمار، شامگاه شنبه در نشست بصیرتی تحولات اجتماعی فرهنگی کشور که با حضور طلاب و روحانیان در بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: تحولات تاریخ همواره پیرامون قدس شریف بوده و امروز هم همین وضعیت است.

وی افزود: برخی سؤالی را مطرح می‌کنند که از پیامبر اکرم تا حضرت مهدی (عج) کدام یک به شکل طبیعی در قدس نماز خوانده است؟ پاسخ این است که هیچ کدام از این بزرگواران در قدس نماز نخوانده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین طائب خاطرنشان کرد: با این که نماز در مسجدالاقصی بسیار ثواب دارد و قبله اول مسلمانان بوده چرا هیچ کدام از ائمه در آنجا نماز نخوانده‌اند؟ با اینکه همه در مسجدالحرام نماز را قرائت کرده و این موضوع رویت شده است.

وی تصریح کرد: هیچ کدام از ائمه ما در مسجدالاقصی نماز نخواندند برای اینکه نگذاشتند و اجازه ندادند، معلوم می‌شود اینجا برای دشمن نقطه اساسی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین طائب ادامه داد: حضرت موسی (ع) در 80 سالگی به بنی‌اسرائیل فرمودند که به سرزمینی مقدس بروند اما بهانه آوردند و گفتند در آنجا قومی سخت و مستحکم وجود دارد و ما نمی‌توانیم از پس آنها برآییم.

وی خاطرنشان کرد: اگر قوم موسی (ع) قدس را نگرفتند دلیل آن سختی کار نبود بلکه دلیل آن عملیات روانی دشمن درباره سخت بودن این کار بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین طائب افزود: حضرت موسی(ع) شماری از افراد خود را به عنوان نیروهای اطلاعات عملیات را فرستاد و به آنها فرمود وقتی برگشتید اطلاعات را قبل از من به کسی ندهید؛ اما آن‌ها ابتدا اطلاعات را به رده‌های پایین‌ دادند و گفتند نیروی های مقابل افرادی قوی و قدبلند هستند و همراهان حضرت موسی(ع) هراسان شدند.

وی اضافه کرد: درنتیجه مردم ترسیدند و گفتند ما در برابر قوم دشمن شکست می‌خوریم، خداوند آن‌ها را 40 سال دچار سرگردانی می‌کند اما بعد از 40 سال خدمت یوشع رسیدند که چه کار کنیم، او گفت قدس را بگیرید و گرفتند.

رییس قرارگاه راهبردی عمار اظهار کرد: الآن هم دشمن با عملیات روانی تلاش می‌کند مردم را هراسان کند و اگر توانستیم عملیات روانی دشمن را بشکنیم پیروز می‌شویم./9314/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات