۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵
کد خبر: ۵۷۰۷۹۰
رییس قرارگاه راهبردی عمار:

هدف اصلی برجام کوتاه کردن دست ایران از سوریه بود

حجت‌الاسلام والمسلمین طائب گفت: در مذاکرات هسته‌ای درنهایت خداوند قضیه را معکوس کرد، می‌خواستند با برجام ما را از سوریه بازگردانند و هدف این بود که ما را از سوریه برگردانند؛ اما نتوانستند این کار را بکنند.
حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب | نشست علمی جریان شناسی انحراف در تاریخ با محوریت یهود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب، رییس قرارگاه راهبردی عمار، شنبه‌شب در یادواره 16 شهید منطقه جوادیه بجنورد، با اشاره به دشمنی مداوم آمریکا و اسرائیل با نظام اسلامی، اظهار کرد: بخش قابل‌توجهی از مشکلات موجود در کشور ناشی از اقدامات دشمنان است.

وی با اشاره به راه‌های مقابله با دشمنان، افزود: قرآن می‌گوید اول مبنا را بر این بگذارید که باید سختی بکشید و ورود به بهشت با سختی توأم است؛ ازجمله مشکلات اقتصادی، مانند شعب ابی‌طالب که کودکان از گرسنگی گریه می‌کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین طائب با بیان اینکه آسیب‌های جسمی، شهید دادن و مجروح و زندانی دادن در راه اسلام از دیگر هزینه‌هایی است که باید پرداخت کنیم، اضافه کرد: با همه این موارد فرد مسلمان نباید در برابر دشمن سست شود.

وی تصریح کرد: در قرآن در سه جا تأکید شده که سست نشوید؛ سوره آل عمران، آیه 103 سوره نساء و آیه 35 سوره محمد که تأکید می‌شود در درگیری‌ها سست نشوید.

حجت‌الاسلام والمسلمین طائب با بیان اینکه عامل سستی انسان سختی‌های زیاد و به نتیجه نرسیدن است، اضافه کرد: حتی در طلبگی ما همین عامل سبب سستی است.

وی خاطرنشان کرد: یا در بخش‌هایی چون آب که اکنون به مشکل خورده‌ایم، آب در کشور داریم؛ اما عرضه گردآوری و حفاظت نداریم زیرا تنبلی و کاهلی مانع از انجام کارها می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین طائب افزود: دومین موضوع برای بالا بردن مقاومت این است که ما از خدا سه مطلب را امید داریم، سه وعده‌ای که خدا به ما داده و تا الآن هر سه وعده را عملی کرده است، یکی از این وعده‌ها این است که اگر خدا را یاری کنید خدا هم شما را یاری می‌کند،

وی با اشاره به نصرت‌های الهی در جامعه اسلامی افزود: در مذاکرات هسته‌ای درنهایت خداوند قضیه را معکوس کرد، می‌خواستند با برجام ما را از سوریه بازگردانند و هدف این بود که ما را از سوریه برگردانند؛ اما نتوانستند این کار را بکنند./9314//۲۰۳/خ

ارسال نظرات