۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۵
کد خبر: ۵۷۱۴۴۰
۲۶ تیرماه؛

لرستان میزبان خدام رضوی است

دبیر جشن های مردمی زیرسایه خورشید در لرستان گفت: از ۲۶ تیرماه جاری هشت نفر از خدام رضوی در استان حضور می یابند و در جمع مردم برنامه های متنوعی برگزار می شود.
خدام رضوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حامد غفوریان، دبیر جشن های مردمی زیرسایه خورشید در لرستان، ظهر امروز در جمع خبرنگاران از حضور خدام رضوی در استان خبر داد و گفت: از 26 تیرماه تا سوم مرداد لرستان میزبان خدام رضوی است.

وی با اشاره به حضور هشت نفز از خدام رضوی در استان لرستان خاطرنشان کرد: این افراد مهمان شهرهای خرم آباد، کوهدشت، پلدختر، الشتر، ازنا، الیگودرز، دورود، بروجرد، اشترینان، دوره و شاهیوند استان خواهند بود.

غفوریان در ادامه با اشاره به اینکه کاروان های خدام رضوی به ۴۴ روستای دور افتاده و محروم استان سفر می کنند، افزود: دیدار با خانواده شهدا و جانبازان، سرکشی از ندامتگاه های استان و حضور در جشن های مردمی از جمله برنامه های کاروان خدام رضوی است.

وی حضور در مراکز معلولین و خانه سالمندان، مراکز تولیدی، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، دیدار با آیت الله صادقی را از دیگر برنامه های کاروان خدام رضوی عنوان کرد.

دبیر جشن های مردمی زیرسایه خورشید در لرستان یادآور شد:  تعدادی از زوج های دارای مهریه کم نیز زیر پرچم حرم رضوی در استان عقد خواهند کرد.

گفتنی است، امسال نهمین سالی است که کاروان خدام حرم مظهر رضوی در استان لرستان حضور می یابند./9451//۲۰۳/خ

ارسال نظرات