۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۵۷۱۵۴۲
عالم اهل سنت لبنان:

مقاومت تنها راهکار آزادی قدس شریف است

عالم اهل سنت حامی حزب الله با تجلیل از رشادت های رزمندگان تاکید کرد که مقاومت تنها سلاح برای آزادی فلسطین از چنگال رژیم صهیونیستی است.
شیخ حسام العیلانی از روحانیان سنی لبنان

به گزارش بین‌الملل خبرگزاری رسا، شیخ مصطفی ملص رییس جمعیت همبستگی ملّی لبنان در بیانیه‌ای به مناسبت 12مین سالگرد پیروزی حزب الله در جنگ 33 روزه، این پیروزی را بزرگترین دستاورد اسلامی در عصر کنونی برشمرد.

شیخ ملص مقاومت و ایستادگی را رمز پیروزی در برابر بزرگترین ارتش خاورمیانه دانسته و تاکید کرد: با تشکیل دولت جدید و قرار گرفتن قطار مبارزه با فساد و حل مشکلات مردم، شیرینی این پیروزی دوچندان خواهد شد.

وی افزود: نخست وزیر وعده تشکیل دولت ملّی را داده بنابراین انتظار داریم که دولت جدید عادلانه همه گروه‌های پیروز در انتخابات پارلمانی را در بر گرفته و به هر جریانی سهم و حقش را پرداخت کند.

از سوی دیگر شیخ حسام عیلانی امام جماعت مسجد غفران صیدا در تماس تلفنی با شکیب العینا هماهنگ کننده روابط خارجی جنبش جهاد اسلامی به بحث و بررسی آخرین تحولات منطقه به ویژه در نوار غزه پرداخت.

شیخ عیلانی با تجلیل از جانفشانی فرزندان مقاومت در پاسخ به تجاوزگری رژیم صهیونیستی اظهار داشت: مقاومت توانست معادلات را تغییر داده و نشان دهد که در برابر هجوم دشمن دست بسته نخواهد ماند.

وی در پایان از تمامی گروه‌ها و جریان‌های داخلی خواست تا حول محور مقاومت جمع شوند و اختلاف‌ها را کنار بگذارند که این عمل تنها راه آزادی قدس شریف و فلسطین اشغالی است./981/ب902/ر

ارسال نظرات