۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۵۷۱۸۶۸
امام‌جمعه فاروج:

فعالیت‌های مرتبط با عفاف و حجاب در طول سال مستمر باشد

حجت‌الاسلام قلی زاده با تأکید بر ضرورت اهتمام و توجه بیشتر به مسئله حجاب در جامعه، گفت: باید برنامه‌ها و فعالیت‌های عفاف و حجاب در طول سال به‌طور مستمر در برگزار شود.
امام جمعه فاروج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام عباسعلی قلی زاده، امام‌جمعه فاروج، امروز در جلسه شورای امربه‌معروف و نهی از منکر، با گرامیداشت هفته حجاب و عفاف، بر ضرورت گسترش فعالیت‌های عفاف و حجاب در جامعه تأکید کرد و اظهار داشت: باید فعالیت‌ها و برنامه‌های عفاف و حجاب در طول سال و به‌طور مستمر ادامه یابد.

وی افزود: حجاب یک مسئله موقتی و زودگذر نیست که فقط در هفته عفاف و حجاب به آن پرداخته‌شده و از انواع رسانه‌ها و تریبون‌ها در طی این هفته تبلیغ و ترویج شود و بعد از گذشت یک هفته کاملاً به فراموشی سپرده شود.

حجت‌الاسلام قلی زاده اضافه کرد: حجاب و عفاف به‌عنوان یک ارزش، یک مسئله دائمی و ضامن بقا و استمرار زندگی فردی و اجتماعی افراد است؛ به همین دلیل نباید برنامه‌ها و اقدامات مهم در مورد حجاب و عفاف فقط در طول یک هفته ارائه شود.

وی با تأکید بر پرداخت همه‌جانبه به مسئله حجاب، ادامه داد: حجاب و عفاف ابعاد گوناگونی دارد و نمی‌توان آن را یک مسئله صرفاً دینی و جنسیتی قلمداد کرد؛ ازاین‌رو باید با نگاهی وسیع به بررسی تمام ابعاد آن پرداخته و در جهت ترویج و تعمیق فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه گام برداشت.

حجت‌الاسلام قلی زاده تصریح کرد: با توجه به اینکه گسترش عفاف و حجاب تأثیر بسیاری در سلامت روانی جامعه و تحکیم خانواده دارد مسؤولان و متولیان امر باید با ارائه و اجرای برنامه‌های گسترده‌ای درزمینهٔ حجاب در راستای تعمیق و ترویج فرهنگ حجاب عمل کنند.

وی خاطرنشان کرد: برای ترویج و تعمیق فرهنگ حجاب در جامعه باید برنامه‌هایی هوشمندانه، مدون و بلندمدت تدوین و اجرا شود تا به این طریق بتوانیم به مقابله با انواع تهاجم‌ دشمنان بپردازیم./9314//۲۰۳/خ

ارسال نظرات