۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۵۷۱۹۳۱
در قالب کتابخوان همراه پژوهان؛

نسخه الکترونیکی کتاب «نظام اخلاقی اسلام(تفسیر سوره حجرات)» منتشر شد

نسخه الکترونیکی کتاب «نظام اخلاقی اسلام(تفسیر سوره حجرات)» به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی منتشر شد.
کتاب «نظام اخلاقی اسلام(تفسیر سوره حجرات)»

محمد پهلوانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به آماده سازی نسخه الکترونیکی کتاب «نظام اخلاقی اسلام(تفسیر سوره حجرات)» اظهار داشت: ارزش‌های اخلاقی، بنیان فرهنگ یک ملت محسوب می‌شود، ازاین‌رو در آیات و احادیث، اهتمام بسیاری به حفظ و بسط ارزش‌های اخلاقی در جامعه شده است.

وی گفت: آیات سوره مبارکه حجرات نیز به تبیین مباحث گوناگون اخلاقی پرداخته است و ارزش‌هایی چون: انضباط، متانت، برادری، صلح، وجدان اخلاقی و فداکاری و هم‌چنین ضد ارزش‌هایی نظیر: بدبینی، عیب‌جویی، شایعه‌سازی را بیان و به حفظ ارزش‌ها تأکید و از ضدارزش‌ها نهی کرده است.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: کتاب حاضر که تفسیر سوره حجرات است، در جهت بسط ارزش‌های اخلاقی و اعتلای فرهنگ اسلامی در جامعه به نگارش درآمده است.

وی به معرفی کتاب «نظام اخلاقی اسلام(تفسیر سوره حجرات)» پرداخت و افزود: این کتاب نوشته جعفر سبحانی تبریزی است که در مؤسسه بوستان کتاب تهیه شده و در انتشارات این مؤسسه به چاپ رسیده است.

پهلوانی اظهار داشت: کتاب «نظام اخلاقی اسلام(تفسیر سوره حجرات)» با 209 صفحه به زبان فارسی و به قیمت 60000 ریال در سال 1392 منتشر شده و به تازگی اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این کتاب را به صورت کتاب الکترونیکی و در قالب کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل اندروید و ویندوز به قیمت 15000 ریال منتشر کرده است.

وی درباره خرید نسخه الکترونیکی این کتاب خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای دریافت نرم افزار این کتاب می توانند به نشانی اینترنتی کتابخوان همراه پژوهان به آدرس www.pajoohaan.ir مراجعه کرده و با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهره مند شوند./822/ت ۳۰۳/ش

ارسال نظرات